یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: با ابلاغ آیین‌نامه افزایش تسهیلات مسکن مهر از ۳۰۰ میلیون ریال به ۴۰۰ میلیون ریال اولویت پرداخت با طرح‌های مسکن مهر در شهرهای جدید هشتگرد،‌پردیس و پرند خواهد بود.

جزییاتی از وام ۴۰ میلیونی مسکن مهر

سلامت نیوز:مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: با ابلاغ آیین‌نامه افزایش تسهیلات مسکن مهر از ۳۰۰ میلیون ریال به ۴۰۰ میلیون ریال اولویت پرداخت با طرح‌های مسکن مهر در شهرهای جدید هشتگرد،‌پردیس و پرند خواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، محسن نریمان امروز در حاشیه بازید اصحاب رسانه از شهر جدید هشتگرد و ایستگاه قطارهای حومه‌ای و متروی این شهر اظهار داشت: از پروژه های مهم ما اتصال شهرهای جدید به قطارهای حومه‌ای است.

وی پیشرفت فیزیکی عملیات احداث ایستگاه قطار حومه‌ای شهر جدید هشتگرد را 86 درصد اعلام کرد و گفت:‌ در شش ماهه ابتدای سال 96 شهر جدید هشتگرد از طریق قطارهای حومه‌ای و مترو به تهران متصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اظهار داشت: بزرگ‌ترین ایستگاه متروی شهری در شهر جدید هشتگرد ساخته می‌شود که در فضایی 23 هکتاری و با 20 هزار مترمربع زیربنا خواهد بود.

نریمان افزود: تاکنون 300 میلیارد برای پروژه ایستگاه قطار حومه و متروی هشتگرد هزینه شده است و برای تکمیل پروژه 150 میلیارد تومان دیگر لازم داریم.

وی افزود: از مهم‌ترین مسائل در حوزه شهرهای جدید حمل‌ونقل آسان و سریع برای اتصال به شهرهای مادر است که در این راستا موضوع قطارهای حومه‌ای را در شهرهای جدید دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بابیان اینکه امروز استقبال از واحدهای جدید هشتگرد افزایش یافته است، گفت: وجود فضاهای مناسب گردشگری، فضای سبز، کلانتری و فضاهای فرهنگی و آموزشی موجب ایجاد ارزش افزوده در شهر جدید هشتگرد می‌شود.

نریمان گفت: در حال حاضر 8 هزار واحد بدون متقاضی در هشتگرد داریم،‌البته تعدادی متقاضی در قالب خرید انبوهی به ما درخواست داده‌اند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه واحدهای بدون متقاضی آیا با انطباق با ضوابط مسکن اجتماعی به واجدان شرایط واگذار می‌شود؟ گفت: برنامه‌ریزی شده است که بخشی از واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر طی تطابق با ضوابط مسکن اجتماعی به متقاضیان و واجدان شرایط اختصاص یابد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید همچنین درباره افزایش تسهیلات 30 میلیونی مسکن مهر شهرهای جدید به 40 میلیون تومان گفت: به‌زودی این موضوع ابلاغ می‌شود و البته اولویت مسکن مهر شهرهای اطراف تهران شامل: پرند، پردیس و هشتگرد است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha