دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
کد خبر: 204218

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز به دلیل جریانات مرطوب جنوبی و گذر متناوب امواج تراز میانی جو در جنوب شرق، شرق و جنوب کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که روز سه شنبه این شرایط محدود به جنوب شرق کشور خواهد بود.

تهران سردتر می‌شود

سلامت نیوز:مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز به دلیل جریانات مرطوب جنوبی و گذر متناوب امواج تراز میانی جو در جنوب شرق، شرق و جنوب کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که روز سه شنبه این شرایط محدود به جنوب شرق کشور خواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: در روز دوشنبه برای شمال شرق بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود که در بعدازظهر دوشنبه ضمن کاهش قابل توجه دما در شمال شرق و شرق کشور کاهش بارندگی گاهی با وزش باد شدید در این مناطق رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: همچنین دوشنبه صبح در سواحل دریای خزر بارش به طور پراکنده تداوم یافته و به تدریج قطع خواهد شد.

وظیفه همچنین در مورد وضعیت آب و هوا در روز سه‌شنبه نیز گفت: در این روز کاهش فشار بر روی سواحل دریای خزر مخصوصا استان گیلان، وزش باد شدید جنوبی و افزایش قابل ملاحظه دما رخ خواهد داد. همچنین شدت بارش در روز دوشنبه و سه‌شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان وجود دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: در روز دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس و دریای عمان و تنگه هرمز مواج هستند. همچنین در روز چهارشنبه وضعیت دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

احد وظیفه در رابطه با وضعیت دمای سه روز آینده تهران بیشنه و کمینه دما را به ترتیب در رور دوشنبه 10 و 2 ، سه شنبه 9 و 1 و چهارشنبه هم 8 و صفر درجه سانتیگراد اعلام کرد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha