پس از حادثه پلاسکو، افرادی هستند که ابراز همدردیشان با افراد بیکار شده پلاسکو با سایرین فرق دارد. آنها دست به کار شده تا برای افراد بیکار شده حادثه پلاسکو کار پیدا کنند تا آنها هم شب عید بیکار نباشند.

تلاشی به اندازه یک "ایران" برای استخدام کارگران بی کار شده پلاسکو

سلامت نیوز:پس از حادثه پلاسکو، افرادی هستند که ابراز همدردیشان با افراد بیکار شده پلاسکو با سایرین فرق دارد. آنها دست به کار شده تا برای افراد بیکار شده حادثه پلاسکو کار پیدا کنند تا آنها هم شب عید بیکار نباشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، صبح پنج شنبه بود. به امید اینکه در یک روزه نیمه تعطیل، مشتریان بیشتری به سراغ مغازه اش می آیند، راهی حجره اش در ساختمان معروف این روزهای تهران شد.

کسی چه می داند که چه برنامه هایی برای فروش اجناس مغازه اش در بازار سکه روزهای منتهی به شب عید داشت.

یا کارگر جوانی که به تازگی کاری برای خود در یکی از مغازه های تولیدی طبقه ششم پیدا کرده بود.

هر دو اینها بی کار شده اند. چه صاحب مغازه ای که میلیون ها تومان سرمایه اش سوخت و چه کارگری که دیگر حقوق ماهیانه ای نخواهد گرفت.

اگر چه قول های مساعدی به صاحبان مغازه و کارگرانی که در ساختمان پلاسکو مشغول به فعالیت شده اند اما تا هنوز هستند افرادی که در آستانه عید نوروز، نگران سفره های خالی این افراد هستند.

در همین رابطه، صاحبان یک کارگاه تولیدی، تصمیم گرفته اند افرادی که پس از حادثه ساختمان پلاسکو کار خود را از دست داده و بیکار شده اند را جذب کنند.

شیوه تبلیغ آنها نیز انتشار یک پیام در فضای مجازی است.

این روزها پیام آنها، دست به دست می شود تا شاید به دست افراد بیکار شده حادثه ساختمان پلاسکو برسد.

در همین رابطه، گفت و گویی را با حسن علیپور، یکی از سرپرستان این کارگاه داشته ایم.

وی در رابطه با اقدام اخیر خود مبنی بر انتشار یک آگهی در فضای مجازی جهت استخدام نیروهای بی کار شده که در ساختمان پلاسکو مشغول به فعالیت بودند می گوید: حادثه پلاسکو، حادثه بسیار تاثیرگذاری برای همه مردم ایران بود. در این حادثه اگر چه تمام توجهات به آتش نشان ها و دلاوری های آنها معطوف شده اما نمی توان از افراد بی کار شده در این حادثه نیز غافل شد.

وی می افزاید: در روز حادثه و پس از انتشار تصاویر آن، تمام کارگرانی که در کارگاه ما مشغول به فعالیت بودند، از این واقعه متاثر شده و دوست داشتند که به نوعی به این کارگران کمک کنند. در نهایت نیز مقرر شده برای جذب چند تن از این نیروها برنامه ریزی شود.

علیپور با اشاره به روش جذب افراد بی کار شده در حادثه پلاسکو می گوید: به این خاطر که به اطلاعات افراد بیکار شده در صحنه حادثه پلاسکو دسترسی نداشتیم، تصمیم گرفتیم یک اطلاعیه را در فضای مجازی منتشر کنیم تا شاید این اطلاعیه دست به دست شود و افراد بیکار شده برسد.

جنس متفاوت یک آگهی جذب نیرو/ تلاشی به اندازه یک

سرپرست این کارگاه می گوید: در اطلاعیه ما ذکر شده که در صورت امکان اطلاعیه را دست به دست در فضای مجازی منتشر کنند تا به دست کارگران و افراد بیکار شده پلاسکو برسد.

وی با بیان اینکه " آمادگی جذب تعدادی از نیروهای بیکار شده پلاسکو را داریم" می گوید: آمادگی جذب تعدادی نیرو در شاخه های زیگزال دوز، راسته دوز، وسط کار، چرخ کار و یا کارگر ساده جهت کار در گلدوزی را داریم.

علیپور با اشاره به همکاری مردم با افراد بیکار شده در حادثه پلاسکو می گوید: درخواست ما از شهروندانی که توانایی استخدام افراد بیکار شده را دارند این است که در روزهای پایانی سال افراد بیکار شده را جذب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha