سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با دلیل ترک جلسه شورای عالی بیمه توسط نمایندگان وزارت بهداشت گفت: عدم رعایت مقررات و توافقات دلیل این مساله بوده است.

دلیل ترک جلسه شورای عالی بیمه توسط نمایندگان وزارت بهداشت

سلامت نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با دلیل ترک جلسه شورای عالی بیمه توسط نمایندگان وزارت بهداشت گفت: عدم رعایت مقررات و توافقات دلیل این مساله بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، ایرج حریرچی در نشست خبری در ارتباط با منشور حقوق شهروندی که رئیس جمهور اعلام کرده و نقش وزارت بهداشت در این زمینه اظهار داشت: طرح تحول سلامت و مجموعه اقدامات روحانی و وزارت بهداشت با همکاری سازمان‌های ذی‌ربط ناشی از دیدگاه مثبت،‌ مدرن و علمی است که رئیس جمهور در برنامه‌های خود اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه سلامت را حق مردم می‌دانیم و روحانی نیز موضوع سلامت و بیمه آن را از شعارهای اصلی در دوران کاندیداتوری قرار داد اظهار داشت: روحانی توانسته است وفادار به این شعارها بماند و البته برای هر کدام از مسائل مرتبط با سلامت و حقوق شهروندی در شورای عالی سلامت برنامه‌هایی داریم.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: به طور مثال برای موضوع کهنسالی مناطق محروم و ... برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی داشته که به تدریج آن را انجام می‌دهیم.

حریرچی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در جلسه شورای عالی بیمه تیم وزارت بهداشت جلسه را ترک کردند گفت: در مورد این جلسات مقرراتی حاکم است و توافقاتی صورت گرفته ولی به دلیل عدم رعایت این مقررات و توافق‌ها دوستان ما حضور نیافتند ولی عصر همان روز دوباره جلسه‌ای برگزار شد و مسائلی همچوت تعرفه پرستاری در آن مطرح گشت.

وی اضافه کرد: نامه پیشنهادی ما در ارتباط با تعرفه پرستاری چند بار در دو دوره مطرح شده و پیگیر هستیم. به طور مثال برای موضوع تعرفه خبرنگاری در منزل در صدد هستیم که اقدامات لازم را انجام دهیم.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در مورد تعرفه‌ها نیز در برنامه ششم مواردی نیز جزو مصوبات مجلس بود البته باید به تایید شورای نگهبان برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha