نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ٩٠ درصد مراجعان به نمایندگان مجلس را دختران مجرد و متقاضی کار تشکیل می دهند.

دختران مجرد، بیشترین متقاضیان کار

سلامت نیوز:  نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ٩٠ درصد مراجعان به نمایندگان مجلس را دختران مجرد و متقاضی کار تشکیل می دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، فاطمه سعیدی روز دوشنبه در سلسله نشست های مقدماتی همایش توسعه کارآفرینی با موضوع فرهنگ وکارآفرینی در محل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری این مطلب را بیان کرد.


وی اضافه کرد: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم برای آنها کار ایجاد کنیم البته دیگر کار دولتی نداریم و دولت ظرفیت ندارد، اما همه نگاه ها به زنان کارآفرین است.
وی خاطرنشان کرد: یک وظیفه شما زنان کارآفرین این است که کارآفرینی را نشر دهید و رسانه های ما نیز باید این مسئولیت را به عهده بگیرند و برای توسعه کارآفرینی تلاش کنند.


سعیدی ادامه داد: همه باید برای توسعه فرهنگ کارآفرینی زنان تلاش کنند و در زمینه کارآفرینی باید محتواهای کتاب درسی نیز بر این اساس تدوین شود.
وی إبراز امیدواری کرد با تلاش همه دست اندرکاران و نمایندگان مردم در خانه ملت بتوانیم در این زمینه گام های موثری برداریم تا زنان نیز وارد عرصه اقتصادی و کارآفرینی شوند.


سلسله نشست های مقدماتی همایش توسعه کارآفرینی با موضوع فرهنگ وکارآفرینی در محل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حضور شهیندخت مولاوردی معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری و پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی و جمعی از بانوان کارآفرین در حال برگزاری است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha