رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در 6 بزرگراه پایتخت در پی بارش برف خبر داد و گفت: با رفع محدودیت خیابان جمهوری از پل حافظ تا خیابان فردوسی اکنون فقط مقابل ساختمان پلاسکو منع تردد وجود دارد.

ترافیک سنگین در 6 بزرگراه اصلی پایتخت به دنبال بارش برف/رفع محدودیت‌های تردد در محدوده پلاسکو

سلامت نیوز:رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در 6 بزرگراه پایتخت در پی بارش برف خبر داد و گفت: با رفع محدودیت خیابان جمهوری از پل حافظ تا خیابان فردوسی اکنون فقط مقابل ساختمان پلاسکو منع تردد وجود دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ  با اشاره به بارش برف در پایتخت، اظهار کرد: با توجه به بارش برف در محورهای شمال و شمال‌غربی پایتخت، حجم ترافیک صبحگاهی در معابر و بزرگراه‌های این محدوده سنگین است.

وی با اشاره به ترافیک سنگین در بزرگراه‌های چمران، همت، یادگار امام(ره)، باکری، ستاری و خرازی اضافه کرد: همچنین به دنبال بارش برف در محدوده شمال شاهد ترافیک سنگین در محدوده بلوار ارتش هستیم.

به گفته رازقی ترافیک در محدوده جنوب و مرکز پایتخت عادی گزارش شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران با اشاره به رفع محدودیت‌های تردد در محدوده پلاسکو گفت: با رفع محدودیت خیابان جمهوری از پل حافظ تا خیابان فردوسی اکنون فقط مقابل ساختمان پلاسکو منع تردد وجود دارد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ترافیک در محدود‌ه‌های اعلام شده تا دو ساعت دیگر ادامه داشته باشد، عنوان کرد: درخواست ما از شهروندان این است که از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و اگر امکان آن را ندارند، زمان سفر خود را مدیریت کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha