سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 204345

شکی نیست که مصرف عسل برای پوست‌های خشک عالی است. آن را با گلیسیرین مخلوط‌ کنید تا پوست نرمی و شادابی اش را به دست آورد. گلیسیرین پوست را تغذیه می‌کند، پاک‌کننده خوب‌ صورت به‌حساب می‌آید و لکه‌ها را نیز از بین می‌برد.

جادوی مخلوط عسل و گلیسیرین برپوست

سلامت نیوز: شکی نیست که مصرف عسل برای پوست‌های خشک عالی است. آن را با گلیسیرین مخلوط‌ کنید تا  پوست نرمی و شادابی اش را به دست آورد. گلیسیرین پوست را تغذیه می‌کند، پاک‌کننده خوب‌ صورت به‌حساب می‌آید و لکه‌ها را نیز از بین می‌برد.عسل نیز به جذب رطوبت در پوست کمک می کند و مانع خشکی آن می‌شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان، اگر دچار خشکی و کدری پوست می‌شوید به‌ ویژه در فصل سرما یا این‌ که به دلیل استفاده بیش‌ازحد از لوازم‌آرایشی دچار کدری پوست شده اید، می‌توانید با استفاده از  این دو مواد، پوست را شفاف کنید.


کافی است دو قاشق عسل طبیعی و به همان میزان گلیسیرین را خوب مخلوط‌ کنید و سپس به‌ صورت بمالید. بهتر است در حمام این کار انجام شود. ماسک  را به مدت نیم ساعت روی صورت بگذارید و سپس با آب بشویید. درصورتی‌ که احساس می کنید صورت حالت چسبناک پیدا  کرده است می‌توانید با پاک‌ کننده ملایم صورت را تمیز کنید.پس‌ازآن صورت را خوب مرطوب کنید. از این ماسک حداقل هفته ‌ای یک‌بار استفاده کنید تا آن حالت کشیدگی یا خشکی از بین برود و پوست صورت شاداب شود.

منبع:سایت ام‌ اس ان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha