سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: 546 تن انواع مواد مخدر در کشور امسال کشف شده است.

546 تن مواد مخدر در کشور کشف شد

سلامت نیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: 546 تن انواع مواد مخدر در کشور امسال کشف شده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،سردارمحمد مسعود زاهدیان در نشست تخصصی معاونان و روسای پلیس مبارزه با موادمخدر سراسر کشور ، از افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر در 10 ماهه گذشته خبر داد و گفت : از ابتدای سال جاری تا روز گذشته 546 تن کشفیات داشته ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تشریح اقدامات این پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر بیان کرد : امروز تنها برخوردهای "سلبی" جوابگو نیست و "پیشگیری" موضوعی است که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه تمرکز بر مرزها بویژه مرزهای شرقی از برنامه های اصلی این پلیس است،مطرح کرد : 76 درصد از کشفیات در استان های شرق و حاشیه شرق صورت گرفته است.

سردار زاهدیان با بیان اینکه تزریق تجهیزات به روز و پیشرفته از دیگر برنامه های این پلیس است ، گفت : در حوزه ساختاری نیز تغییرات مناسبی در دست اقدام داریم که ان شاءاله با تلاش و کوشش بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد : برای مقابله و مبارزه باید از ظرفیت های مردمی سازمان هایی که در حوزه امنیتی همکاری دارند، نیز بهره ببریم.

وی گفت : به یاری خداوند هماهنگی خوبی میان ناجا و دستگاه های مسئول در حوزه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد ، ضمن اینکه با تنظیم نقشه راه و تدوین برنامه های بلندمدت و کوتاه مدت، هر استان با توجه به شرایط منطقه ای شرح وظایف و ماموریت خود را پیش می برد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خاطر نشان کرد : درحوزه اجتماعی نیز باید اقدامات جدی تری صورت گیرد، ضمن اینکه در صددیم از ظرفیت معاونت اجتماعی ناجا در حوزه مشاوره و پیشگیری استفاده بیشتری ببریم.

سردار زاهدیان ادامه داد: در حوزه تحقیق و پژوهش اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و امروز پلیس "دانش محور" و توسعه آن جزء برنامه ها و مورد توجه قرار دارد ، آزمایشگاه پلیس نیز تخصصی و پیشرفته و به عنوان مرجع در منطقه مطرح است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش آموزش و فعالیت های قرارگاه جهادی در حوزه موادمخدر،گفت:در صدد ارتقاء مهارت های علمی و عملی کارکنان هستیم و در این زمینه توفیقات خوبی حاصل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha