مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با تایید تنبیه بدنی یک دانش آموز نوجوان در یکی از مدارس شهرستان گرگان گفت: موضوع تخلف معلم مربوطه باید مورد بررسی دقیق قرار گرفته تا امکان اظهارنظر دقیق فراهم باشد.

تنبیه بدنی دانش آموز در یکی از مدارس گرگان

سلامت نیوز: مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با تایید تنبیه بدنی یک دانش آموز نوجوان در یکی از مدارس شهرستان گرگان گفت: موضوع تخلف معلم مربوطه باید مورد بررسی دقیق قرار گرفته تا امکان اظهارنظر دقیق فراهم باشد.

به گزارش سلامت نیوز، قربانعلی بذرافشان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: معلمان حق تنبیه بدنی دانش آموزان را ندارند و در صورت مشاهده یا تایید این موضوع با متخلف برخورد قانونی شدید خواهد شد.
وی ابراز داشت: تنبیه دانش آموزان خلاف قانون و مقررات بوده و باعث نگرانی خانواده ها و حتی به نوعی تشویش اذهان جامعه می شود لذا آموزش و پرورش با خاطیان بدون اغماض و هیچگونه گذشتی مطابق قانون رفتار خواهد کرد.
بذرافشان با یادآوری تنبیه بدنی یک دانش آموز گرگانی گفت: بررسی این موضوع از روز گذشته در دستور کار معاونت مربوطه اداره آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفته است.
گفته می شود معلم یکی از مدارس گرگان در پایه هفتم به دلیل ناراحتی ناشی از پاسخ ندادن دانش آموز به سوال ریاضی با زدن سیلی به صورت و چشم شاگردش آسیب زده است.
امسال حدود 320 هزار دانش آموز تحت نظارت 20 هزار نفر فرهنگی در مقاطع مختلف مدارس استان گلستان مشغول تحصیل هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha