نماینده مردم شیراز در مجلس تأکید کرد: دولت باید بدهی تأمین اجتماعی به علوم پزشکی را بپردازد.

دولت باید بدهی تأمین اجتماعی به علوم پزشکی را بپردازد

سلامت نیوز:نماینده مردم شیراز در مجلس تأکید کرد: دولت باید بدهی تأمین اجتماعی به علوم پزشکی را بپردازد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،مسعود رضایی اظهار داشت: در مورد بحث پارازیت‌ها شکایت‌های بسیاری از مردم به ما می‌رسید و بنده در دیدار با مسؤولان گوناگون امنیتی، انتظامی و ... بحث پارازیت‌ها را پی‌گیری کرده، اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ام که بالاخره متولی این امر کیست که با دستور استاندار، کارگروه بررسی علمی امواج مغناطیسی در شیراز تشکیل شد.

وی افزود: در دو تذکر کتبی به وزیر بهداشت و ارتباطات و فناوری اطلاعات این موضوع را دنبال کرده‌ام که در هیات‌رئیسه مطرح و در صحن علنی قرائت شد و در دیداری نیز که با دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز داشتم، زمانی که موضوع پارازیت‌ها مطرح شد، وی قسم جلاله خورد که اگر پس از بررسی‌ها مشخص شود امواج فعلی برای سلامتی مردم ضرر دارد، جلو آن بایستد.

این نماینده مجلس ادامه داد: بنده با استاندار فارس نیز در این مورد حرف زدم و وی نیز گفت پس از بررسی کارگروه موردنظر و مشخص شدن نتیجه، اگر صدور پارازیت‌ها از منبع خاصی بوده و برای سلامتی مردم زیان داشته باشد، جلو آن خواهم ایستاد و برایم فرقی نمی‌کند که متولی آن چه کسی باشد.

رضایی با اشاره به اینکه وجود اختلال در شبکه‌های تلویزیونی و تلفن همراه در این چند هفته اخیر ملموس بوده است، اظهار داشت: ما منتظر نتایج بررسی‌ها هستیم که اگر مشخص شود امواج فعلی برای سلامتی مردم زیان دارد ما نمایندگان ملت با قاطعیت در این مورد ورود پیدا می‌کنیم، چراکه امنیت سلامت مردم برای ما از هرچیزی مهم‌تر است.

وی درباره بحث بدهکاری سازمان تأمین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی و نپذیرفتن بیمه بیماران در بیمارستان‌ها نیز گفت: اینکه ما بیمه بیماران را به علت بدهکاری تأمین اجتماعی در بیمارستان‌ها نپذیریم کار درستی نیست چراکه در حال حاضر دولت 120 هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار و وظیفه دولت است که مشکل دانشگاه‌های علوم پزشکی را حل کند.

رضایی افزود: در برنامه ششم توسعه برای تسویه بدهکاری دولت به سازمان تأمین اجتماعی راهکارهای گوناگونی در نظر گرفته‌ شده است و دولت باید در پنج سال بدهی خود را به این سازمان عودت دهد و در حال حاضر اگر دانشگاه علوم پزشکی از تأمین اجتماعی طلبکار است، این دولت بوده که باید به جبران بدهکاری به تأمین اجتماعی و تسویه بدهی‌های خود به این سازمان، پول دانشگاه را بپردازد.

این نماینده مجلس در مورد آخرین وضعیت پرونده اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان و بررسی تیم تحقیق و تفحص مجلس در این مورد نیز خاطرنشان کرد: در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان به‌صورت شعاری مسائلی مطرح‌ شده، اما به‌صورت قطعی و حکمی تابه‌حال چیزی ندیده‌ایم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha