سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 20465

ظرف 2 دهه آینده تعداد بیماران قلبی افزایش خواهد

شیوع بیماری‌های قلبی در كشور رو به افزایش است
سلامت نیوز: دبیر سومین كنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی گفت: شیوع بیماریهای قلبی و عروقی در كشور رو به افزایش است و ظرف 2 دهه آینده تعداد بیماران قلبی افزایش چشمگیر خواهد داشت.

به گزارش  فارس احمد رجایی خراسانی، دبیر علمی سومین كنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی صبح امروز سه‌شنبه به عنوان سخنران افتتاحیه این كنگره گفت: بیمارستان رضوی در مدت كوتاه تبدیل به یك مركز بی‌نظیر در منطقه شده است.

وی با بیان اینكه بیمارستان رضوی در مسیر پژوهش گذاشته است گفت: این بیمارستان به پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه علم پزشكی نائل شده است.

دبیر علمی سومین كنگره بین‌المللی جراحی قلب و عروق رضوی با تأكید بر اینكه ظرف 2 دهه آینده تعداد بیماران قلبی افزایش خواهد یافت گفت: این مركز خود را برای آموزش‌‌های فوق تخصصی در این زمینه آماده كرده است و كنگره قلب و عروق رضوی نیز با كمك همكاران آغاز به كار كرده است.

وی خاطرنشان كرد: این كنگره درصدد است تا محیط مناسب برای همكاران ایجاد كند زیرا بدون شك تحقیقات از عواملی است كه به پیشرفت كمك زیادی می‌كند.

رجایی خراسانی تصریح كرد: تحقیقات برای سیر مرحله پیشگیری تا درمان دارای اهمیت زیادی است و لزوم انجام چنین تحقیقاتی در جامعه احساس می‌شود و امیدواریم این كنگره فوق گامی مفید برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha