مشاور عالی سازمان سنجش کشور از انتشار کارت های شرکت در آزمون فراگیر پیام نور از فردا سه شنبه 12 بهمن ماه خبر داد.

صدور کارتهای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پیام نور از فردا آغاز می شود / برگزاری آزمون در روز 14 بهمن

سلامت نیوز: مشاور عالی سازمان سنجش کشور از انتشار کارت های شرکت در آزمون فراگیر پیام نور از فردا سه شنبه 12 بهمن ماه خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمیزان، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش  گفت: برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که نوبت بهمن ماه 95 است تعداد 54هزارو 866 داوطلب ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از این تعداد 26هزار و 262 نفر زن و مابقی مرد بوده و آزمون آنها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور درخصوص زمان صدور کارت شرکت در آزمون داوطلبان اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما از روز سه شنبه 12 بهمن ماه به روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان باید از فردا سه شنبه تا ساعت 24 روز پنجشنبه 14 بهمن ماه با مراجعه به سایت سازمان کارت خود را دریافت کنند.

توکلی با اشاره به زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تصریح کرد: این آزمون روز جمعه 15 بهمن ماه 95 در 5 گروه آزمایشی و در 82 شهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از ساعت 8:30 آغاز خواهد شد خاطر نشان کرد: تمام داوطلبان شرکت کننده در آزمون موظف هستند 30 دقیقه قبل از شروع امتحان در محل حضور یابند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از شخصی سازی سوالات شرکت کنندگان در آزمون خبر داد و اذعان کرد: سوالات مرتبط با هر داوطلب شخصی سازی شده و در قالب سوالات تستی به داوطلبان ارائه خواهد شد.

توکلی در پاسخ به این پرسش که ظرفیت پذیرش در این دوره آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور چه تعداد است گفت: 33هزار و 800 داوطلب پس از شرکت در این آزمون پذیرفته می شوند.

وی اظهار کرد: نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در دهه دوم اسفند ماه 95 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha