چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 20485

اجرای کنسرت "خورشید اقیانوس آرام" به گرسنگان فقیر جهان تقدیم می گردد

برگزاری کنسرت به مناسبت روز جهانی غذا
سلامت نیوز: دفتر برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد در ایران امسال به مناسبت بزرگداشت روز جهانی غذا کنسرتی را در تاریخ 24 مهر ماه 1389 در تالار وحدت برگزار خواهد کرد.

"گروه کُر نامیرا" متشکل از 60 نفر می باشد. رهبر گروه ، آهنگساز و سولیست آواز و پیانو ، آقای فرهاد هراتی ، با گردهم آوری استادانه خواننده های سوپرانو ، آلتو و باس که به صورت حرفه ای با پیانو ، ویولن و تک نوازی فلوت همراهی می شوند یک تجربه بسیار منحصر به فرد به شنونده ارائه می دهد. حضور 20 خواننده کر کودک از ویژگیهای این اجرا می باشد.

گروه با استفاده از اسامی نت های موسیقی به جای کلام ، محدودیت کلامی را از بین می برد و شنونده را به تجربه ای نو از موسیقی مدرن و کلاسیک می رساند.

اجرای کنسرت "خورشید اقیانوس آرام" به گرسنگان فقیر جهان تقدیم می گردد.

برنامه جهانی غذا به منظور بزرگداشت روز جهانی غذا هر ساله برنامه های فرهنگی و هنری متعددی با کمک حامیان خود در کشورهای مختلف ترتیب می دهد. در این روز آژانس های غذایی سازمان ملل متحد از جهانیان می خواهد تا 925 میلیون گرسنه را در سراسر جهان بخاطر بیاورند.

رؤسای هیأت های دیپلماتیک و سازمان های بین المللی مستقر در جمهوری اسلامی ایران و مدیران عالی رتبه دولتی به این مراسم دعوت شده اند.
*                    *                  *
    
برنامه جهانی غذا، بزرگترین سازمان  بشردوستانه  دنیا در مبارزه  با گرسنگی  است. این سازمان هرساله بطور میانگین به 90 میلیون نفر در بیش از 70 کشور دنیا کمک های غذائی می رساند.
*                    *                  *
جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
واحد اطلاع رسانی برنامه جهانی غذا
تلفن :22863527 (9821)  فکس : 22863211 (9821)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha