رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به برخی مشکلات جامعه پرستاری گفت: این مشکلات در حال پیگیری است و امیدواریم هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد که البته اقدامات خوبی نیز دراین راستا شده است.

سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به برخی مشکلات جامعه پرستاری گفت: این مشکلات در حال پیگیری است و امیدواریم هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد که البته اقدامات خوبی نیز دراین راستا شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی خواه امروز در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه مرکز آموزشی درمانی ایزدی که در آستانه روز پرستار برگزار شد گفت: پرستاران انسان‌های شریف و ارزشمندی هستند که با روحیه ایثار و فداکاری در برابر تمامی سختی‌ها ایستاده و با مهربانی دست به اقدامات ستودنی می‌زنند.
وی عنوان داشت: این روحیه پرستاران، برگرفته از شخصیت حضرت زینب کبری(س) است که در همه زمینه‌ها و در سخت‌ترین شرایط به خدمات رسانی و التیام بخشی به بیماران می‌پردازند.
ایرانی خواه ضمن تکریم و قدردانی از زحمات پرستاران گفت: نقش پرستار در نظام سلامت کشور یک نقش بسیار مهمى است، اگر پرستار دلسوز و مهربان در کنار بیمار نباشد، گمان اینکه معالجه پزشک در آن بیمار تأثیرى نبخشد، بسیار زیاد است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به برخی مشکلات جامعه پرستاری گفت: این مشکلات با تمام توان در حال پیگیری است و امیدواریم هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد که البته اقدامات خوبی نیز دراین راستا شده است.
وی تصریح کرد: برخی از مشکلات درون خانواده‌ای است و نباید اجازه دهیم که خارج از خانه متوجه شوند، مشکلاتی که در حوزه پرستاری وجود دارد را خودمان برطرف می‌کنیم و نباید برای پیگیری رفع مشکل همانند برخی کشورهای خارجی که راهکارهای خاص خودشان را دارند رفتار کنیم.
ایرانی خواه گفت: یک سری از مسائل و مشکلات در حوزه پرستاری به جای ساختاری ساختگی است که این مسائل قابل رفع بوده که در حال پیگیری برای رفع آن هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در بخش پایانی سخنانی خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان گفت: این عزیزان نیز همانند شما پرستاران با تمام وجود در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کنند که یاد و خاطره همه آن‌ها را گرامی می‌داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha