شنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 20505

جشنواره غذا برنامه‌ای با موضوع غذا، نوشیدنی و انواع خوراكی‌های ایرانی، محلی و فرنگی است كه علاقه‌مندان می‌توانند با شركت در این جشنواره علاوه بر آشنایی با انواع غذاها، از محصولات و خوراكی‌های ارائه شده توسط اساتید هنر آشپزی، برندهای معتبر صنایع غذایی و رستوران‌های شناخته شده استفاده كنند.

هفتمین جشنواره غذای خیریه
سلامت نیوز: در آستانه روز جهانی غذا، هفتمین جشنواره غذای مجتمع آموزشی نیكوكاری رعد  در تاریخ 21 تا 23 مهرماه  1389  به  مدت 3  شب  از ساعت 17  لغایت 23 در محل این مجتمع برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزشی نیكوكاری رعد، جشنواره غذا برنامه‌ای با موضوع غذا، نوشیدنی و انواع خوراكی‌های ایرانی، محلی و فرنگی است كه علاقه‌مندان می‌توانند با شركت در این جشنواره علاوه بر آشنایی با انواع غذاها، از محصولات و خوراكی‌های ارائه شده توسط اساتید هنر آشپزی، برندهای معتبر صنایع غذایی و رستوران‌های شناخته شده استفاده كنند.
 شایان ذكر است كه مجتمع رعد  با همكاری كمیساریای پناهندگان سازمان ملل  UNHCR  درآمدهای روز اول این مراسم را به آسیب دیدگان سیل پاكستان اختصاص خواهد داد و الباقی را برای آموزش رایگان توان‌یابان خیریه رعد هزینه خواهد كرد.
برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط همكاری با این مراسم نیكوكارانه، می‌توانید با شماره تلفن 88371096 تماس گرفته یا به وب سایت ما به نشانی www.raad-charity.org   مراجعه نمایید.
 نشانی: شهرك غرب، فاز 2، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، پلاك 74، مجتمع آموزشی نیكوكاری رعد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha