وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا پایان امسال دو سبد غذایی دیگر برای زنان باردار و کودکان دچار سوء تغذیه تخصیص می یابد.

ربیعی: دو سبد غذایی دیگر تا پایان سال توزیع می شود

سلامت نیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا پایان امسال دو سبد غذایی دیگر برای زنان باردار و کودکان دچار سوء تغذیه تخصیص می یابد.

به گزارش سلامت نیوز، علی ربیعی در گفت وگو با  ایرنا،با اشاره به هدفمند کردن مبارزه با فقر در انواع مختلف و تمرکز بر حمایت بر روی گروههای هدف تاکید کرد.
وی با اشاره به طرح تحول سلامت و مشکلات پیش آمده در خصوص این طرح افزود: تلاش می شود که منابع و مصارف بیمه ها و رفع مشکلات بیمه ها هر چه سریعتر انجام شود.
به گفته وی، با رفع مشکلات بیمه ها مردم هر چه بیشتر از خدمات حوزه بیمه ها بهره مند خواهند شد .
وزیر تعاون ؛ کار و رفاه اجتماعی همچنین در خصوص سازمانهای بیمه گر و ستادهای بیمه ها در استان برای استاندارسازی اقدامات تاکید کرد.
این مسئول در خصوص مبارزه با فقر غذایی یاد آور شد: امسال بیش از ١٠ میلیون سبد غذایی بین خانوارهایی که دارای سوءتغذیه هستند، توزیع شد.
ربیعی در مورد تمرکز سیاست های مسکن حمایتی گفت:امسال تلاش بسیاری برای اتمام مسکن مهر انجام شد.همچنین برنامه ریزی برای مسکن حمایتی با گروههای هدف صورت گرفته است.
وی همچنین در خصوص کودکانی که در استان خوزستان دو زبانه هستند یادآور شد:آموزش و پرورش باید شرایطی فراهم کند که این کودکان از تحصیل بازنمانند.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح و همچنین دیدارهای مردمی به مدت دو روز به استان خوزستان سفر کرده است.
عملیات اجرایی ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان اندیمشک امروز(پنجشنبه) با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی آغاز می شود.
همچنین با حضور ربیعی، استخر کارگران اندیمشک امروز(پنجشنبه)افتتاح می شود.این استخر در مساحت 2 هزار و 200 متر مربع در 2 مرحله با اعتبار کلی 23 میلیارد ریال ساخته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha