معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه نوزاد رها شده در اطراف تهران به شیرخوارگاه آمنه منتقل شده است، گفت: همچنین پس از انتشار تصویر این نوزاد در روزنامه‌های کثیرالانتشار هنوز خبری از پدر و مادر این نوزاد در دست نیست.

عکس/تحویل نوزاد رها شده در اطراف تهران به شیرخوارگاه آمنه

سلامت نیوز: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه نوزاد رها شده در اطراف تهران به شیرخوارگاه آمنه منتقل شده است، گفت: همچنین پس از انتشار تصویر این نوزاد در روزنامه‌های کثیرالانتشار هنوز خبری از پدر و مادر این نوزاد در دست نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، احمد خاکی، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران درباره نوزاد یخ زده رها شده اطراف شهر تهران اظهار کرد: ١٨ دی ٩٥ از طریق مردم، مادر و نوزاد پسری در خرابه‌های اطراف پردیس پیدا شده که از طریق اورژانس به بیمارستان امام حسین منتقل شدند.

وی افزود: ٢٨ دی ماه، با دستور قضایی نوزاد به شیرخوارگاه آمنه تهران تحویل داده شده است.

خاکی یادآور شد: پس از استعلام شیرخوارگاه از بیمارستان هیچ اطلاعی از والدین نوزاد در دست نبوده است. شیرخوارگاه در تاریخ ٩ بهمن اقدام به انتشار عکس نوزاد در روزنامه کرده اما باز هم خبری از پدر و مادر نوزاد نشده است. طبق گزارش بیمارستان مادر نوزاد معتاد بوده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران ادامه داد: نوزاد در هنگام تولد ٢ کیلو و ٢٠٠ گرم بوده است، در آزمایش اولیه نوزاد خوشبختانه سالم است. هم اکنون منتظر جواب آزمایش ABR (تست شنوایی سنجی) هستیم که بین دو تا سه هفته جواب آزمایش طول می‌کشد.

 در روزهای اخیر تصویری از یک نوزاد پسر در فضای مجازی منتشر شد که پاهای این نوزاد در تصویر یخ زده و دچار خون مردگی بود.

نوزاد سرراهی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نسرین یوسفی ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    0 0
    خوب بود