عضو انجمن تالاسمی ایران با اشاره به آمار بالای بیماران تالاسمی در مازندران، از کیفیت درمان بیماران تالاسمی در این استان گلایه کرد و گفت: نبود برخی امکانات در مازندران از جمله دستگاه "ام.ار.ای.تی.تو استار" سبب شده است تا این افراد هزینه‌های زیادی را جهت رفتن به تهران متحمل شوند.

مشکلات درمانی بیماران تالاسمی در مازندران

سلامت نیوز:عضو انجمن تالاسمی ایران با اشاره به آمار بالای بیماران تالاسمی در مازندران، از کیفیت درمان بیماران تالاسمی در این استان گلایه کرد و گفت: نبود برخی امکانات در مازندران از جمله دستگاه "ام.ار.ای.تی.تو استار" سبب شده است تا این افراد هزینه‌های زیادی را جهت رفتن به تهران متحمل شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، یونس عرب در کارگاه آموزشی تازه‌های درمان تالاسمی در قائم‌شهر افزود: "ام.ار.ای.تی.تو استار" یکی از راهکارها جهت پیشبرد کیفیت درمان بیماران و از اساسی‌ترین روش‌های تشخیص سطح آهن رسوب شده در قلب و کبد بیماران تالاسمی است که باید سالی یک مرتبه آن را انجام دهند.

خزانه‌دار انجمن تالاسمی ایران تصریح کرد: انجمن تالاسمی از این پس هزینه‌های ایاب و ذهاب بیماران تالاسمی مازندران را به تهران را به طور کامل پرداخت می‌کند و مشکل اسکان آنها را نیز حل می‌کند.

وی همچنین از بیمارستان‌های استان دعوت کرد، در صورتی که به تجهیزات خاصی برای درمان این بیماران نیاز دارند و دسترسی به آن تجهیزات برایشان مقدور نیست، با انجمن تالاسمی ایران تماس بگیرند تا خدمات خود را به آنها ارائه دهیم.

عرب، از مسئولان خواست تا انجمن‌های مردم نهاد همچون انجمن بیماران تالاسمی را به رسمیت بشناسند و جدی بگیرند چرا که انجمن‌های این‌چنینی خدمات بی‌نظیری را به مردم ارائه می‌دهند.

وی در پایان گفت: با حفظ شأن افراد تالاسمی تلاش می‌کنیم تا زندگی بهتر و با کیفیت‌تری را به این عزیزان هدیه دهیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha