علی خدایی می‌گوید: با توجه به نظر مساعد دولت برای نامه‌نگاری با مجلس جهت بازپس گیری لایحه اصلاح قانون کار، بهتر است که این مراحل زودتر طی شود و لایحه بازگردانده شود.

لایحه اصلاح قانون کار در حکم بغض فروخورده کارگران/ دولت هرچه سریع‌تر این پرونده ناقص را ببندد

سلامت نیوز: علی خدایی می‌گوید: با توجه به نظر مساعد دولت برای نامه‌نگاری با مجلس جهت بازپس گیری لایحه اصلاح قانون کار، بهتر است که این مراحل زودتر طی شود و لایحه بازگردانده شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،علی خدایی، عضو کارگری شورای عالی کار  در ارتباط با بازپس‌گیری لایحه اصلاح قانون کار توسط دولت گفت: بازپس‌گیری این اصلاحیه نباید بیش از این به درازا بکشد؛ چرا که این لایحه برای کارگران تبدیل به یک بغض فروخورده شده‌است.

وی با بیان این که ارسال لایحه اصلاح قانون کار به مجلس، سبب سرخوردگی کارگران از دولت شده، افزود: این پرونده ناقص هرچه سریعتر بسته شود، بهتر است؛ برگرداندن این لایحه کوچکترین قدمی است که دولت می‌تواند بردارد و از حجم این نارضایتی‌ها تا حدودی بکاهد.

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در ادامه به سیر روند بازپس گیری لایحه پرداخت و گفت: آخرین اطلاعی که به صورت رسمی داریم مربوط به سه شنبه هفته گذشته و در حاشیه جلسه شورای عالی کار  است که هفده‌تن، معاونت روابط کار وزارت کار اظهار داشت نامه بازپس‌گیری را وزیر کار امضا کرده و به کمیسیون اجتماعی دولت ارسال شده است؛ حال باید دولت این نامه را به مجلس ارسال کند.

خدایی با بیان این که به نظر می رسد نظر مجموعه وزارت کار موافق با بازگشت لایحه است، تاکید کرد: توقع جامعه کارگری مشخص است؛ کارگران از مردادماه تقاضای بازگشت این اصلاحیه ابتر را دارند و هرچه این اقدام سریعتر انجام شود، از نگرانی و التهاب دستمزدبگیران زودتر کاسته می‌شود و جلوی شدیدترشدن نارضایتی‌ها گرفته ‌خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha