فرماندار خنداب گفت: ساختمان بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان خنداب فردا رونمایی و برای تجهیز تحویل علوم پزشکی می‌شود.

بیمارستان 32 تختخوابی خنداب فردا تحویل علوم پزشکی می‌شود

سلامت نیوز:فرماندار خنداب گفت: ساختمان بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان خنداب فردا رونمایی و برای تجهیز تحویل علوم پزشکی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،امیر غیاثی با بیان اینکه بیمارستان و جاده یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مطالبات مردم در شهرستان خنداب است، گفت: از اعتبار 3 میلیارد تومانی در نظر گرفته برای بیمارستان 1.5 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: برای رفع مشکلات بیمارستان شهرستان خنداب، نشستی با رئیس سازمان مدیریت استان و جمعی از مسؤولان برگزار کردیم و بر اساس مصوبات این نشست، بیمارستان خنداب به صورت موردی تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود تا دانشگاه بتواند امر تجهیز بیمارستان را شروع کند و نواقص احتمالی بیمارستان هم در این مدت برطرف شود.

فرماندار شهرستان خنداب تصریح کرد: به منظور سرعت بخشیدن به روند تجهیز و بهره‌برداری از ساختمان بیمارستان در هشتمین روز از دهه فجر، با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی، از این ساختمان رونمایی می‌شود و بیمارستان برای تجهیز به صورت موردی به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل خواهد شد.

به گزارش فارس، در دولت یازدهم، یکی از دغدغه‌های اصلی مردم شهرستان خنداب بهره‌برداری از بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان بود، که در طول این 4 سال، ساخت بیمارستان کمتر از 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیش از این نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، در آبان سال 1394 در خصوص افتتاح این بیمارستان، گفته بود: بیمارستان شهرستان خنداب در دهه مبارک فجر سال 1394 افتتاح خواهد شد؛ این در حالیست که یکی از پیمانکاران این بیمارستان در شهریور سال 1394 بیان کرد که ساختمان بیمارستان حدود 98 درصد و ساختمان‌های جنبی بیمارستان 50 درصد پیشرفت داشته‌اند، موتورخانه بیمارستان تکمیل و آماده بهره‌برداری است و تنها مشکل  نداشتن برق و گاز در مجموعه بیمارستان است.

شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی از هرگونه خدمات پایه بیمارستانی و درمانی در حوزه دولتی و خصوصی و سایر بخش‌ها محروم است و بیماران این منطقه برای درمان به شهرستان‌های همجوار اعزام می‌شوند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha