معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه پرستاران بیشترین وقت را در کنار بیماران سپری می‌کنند، گفت: عمده خدمات درمانی و مراقبتی نیز توسط پرستاران ارائه می‌شود.

بخش عمده خدمات درمانی و مراقبتی توسط پرستاران ارائه می‌شود

سلامت نیوز:معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه پرستاران بیشترین وقت را در کنار بیماران سپری می‌کنند، گفت: عمده خدمات درمانی و مراقبتی نیز توسط پرستاران ارائه می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، دکتر محمدعلی همتی در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت: برنامه هایی از قبیل اعتبار بخشی، ارتقاء هتلینگ و استقرار سیستم HIS با همکاری  پرستاران شاغل در سازمان تأمین اجتماعی به اجرا در آمده است و در همه برنامه ها نیز همکاری این عزیزان بسیار مهم و راهگشا است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،وی فرا رسیدن میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران بویژه پرستاران شاغل در واحدهای درمانی سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور تبریک گفت و افزود: در سال جاری روز پرستار مصادف با ایام الله دهه فجر است که این همزمانی را به فال نیک می گیریم و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به همه هموطنان بویژه جامعه شریف پرستاری تبریک می گوییم.

دکتر همتی با بیان اینکه پرستاری از جمله مشاغلی است که نیازمند توانمندی جسمی و روحی بالایی است، اظهار داشت: شجاعت، مهربانی، صبر و عشق به خدمت از مهمترین ویژگی های پرستاران است و به راستی حضرت زینب کبری(س) بهترین الگو و اسوه برای پرستاران است.

دکتر همتی با بیان اینکه قدمت پرستاری به اندازه تاریخ بشریت است، گفت: با مرور زمان شیوه های نوین پرستاری ابداع شد و در عصر جدید نیز در رشته پرستاری همچون بسیاری علوم دیگر تحولات اساسی بوجود آمد اما پرستاری در طول تاریخ همواره وجود داشته است.

وی با بیان اینکه ١٥ هزار پرستار در مراکز درمانی وابسته به سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: بیشتر برنامه های حوزه درمان سازمان با کمک و همراهی پرستاران اجرا می شود و نقش پرستاران در همه برنامه ها برجسته و قابل توجه است.

مریم گیلوری، رئیس گروه پرستاری سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: پرستاران بزرگترین گروه از کادر درمانی در سازمان تأمین اجتماعی هستند و ١٥ هزار پرستار شاغل در مراکز درمانی سازمان در سراسر کشور نقش اساسی در ارائه خدمات درمانی به بیماران دارند و برنامه های حوزه درمان را به بهترین وجه اجرایی می کنند.

وی ادامه داد: مهمترین دارایی انسانها جان آنها است پرستاران با این دارایی با ارزش سرو کار دارند و برای صیانت از زندگی و جان بیماران تلاش می کنند.

در این مراسم همچنین از ٩٠ نفر از پرستاران نمونه شاغل در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور و همچنین از ٥ نفر از مدیران پرستاری با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha