قضات دادگاه کیفری تهران خواننده پاپ را که یکی از طرفدارانش را مورد آزار قرار داده بود به شلاق، تبعید و پنج سال محرومیت از فعالیت فرهنگی و خوانندگی محکوم کردند. 6 پسر جوان نیز که در پرونده‌ای جداگانه دختر 16ساله‌ای را ربوده و آزار داده بودند به شلاق و زندان محکوم شدند.

سلامت نیوز: قضات دادگاه کیفری تهران خواننده پاپ را که یکی از طرفدارانش را مورد آزار قرار داده بود به شلاق، تبعید و پنج سال محرومیت از فعالیت فرهنگی و خوانندگی محکوم کردند.  6 پسر جوان نیز که در پرونده‌ای جداگانه دختر 16ساله‌ای را ربوده و آزار داده بودند به شلاق و زندان محکوم شدند.

 شکایت از خواننده جوان
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه فرهیختگان، اوایل تابستان امسال دختر 22ساله‌ای به نام فرشته به پلیس آگاهی رفت و از یک خواننده پاپ که وی را آزار داده بود، شکایت کرد. وی گفت: «من از طرفداران خواننده جوان به نام «م-خ» بودم. پوسترهای او را می‌خریدم و به آهنگ‌هایش گوش می‌دادم تا اینکه او را اتفاقی در میدان هروی سوار بر یک دستگاه بنز دیدم. جلو رفتم و به او ابرازعلاقه کردم و گفتم از طرفدارانش هستم. به همین خاطر اجازه داد تا داخل ماشینش بنشینم و کمی با او صحبت کنم. دقایقی نگذشته بود که گفت در غیاب مادرش نصاب پرده به خانه‌شان رفته و مشغول نصب پرده است و باید به خانه پدری‌اش سرکشی کند. او من را هم دعوت کرد همراهش بروم تا بعد از پایان کار نصاب پرده کمی با هم صحبت کنیم. من هم که از مدت‌ها پیش در آرزوی صحبت کردن با این خواننده بودم، پذیرفتم اما وقتی وارد خانه ویلایی شدیم متوجه شدم کسی در خانه نیست و او به من دروغ گفته است. من ترسیده بودم و می‌خواستم از خانه خارج شوم اما پسر جوان مانع راهم شد و من را آزار داد.» به دنبال شکایت دختر جوان، خواننده بنام در خانه پدری‌اش در شمال تهران بازداشت شد. درحالی که پلیس در تحقیقات به ارتباطات این خواننده با تعداد زیادی دختر جوان پی برده بود، وی تحت‌بازجویی قرار گرفت و گفت: «چون خواننده هستم ساعت‌های زیادی را در استودیو صدا می‌گذرانم به همین خاطر با دختران زیادی رابطه کاری دارم. من دختر جوان را که علیه من شکایت کرده آزار نداده‌ام. او از طرفداران من بوده و حالا چون فهمیده با دختران زیادی در ارتباط هستم و علاقه‌ای به او ندارم، این شکایت را علیه من مطرح کرده است تا آبرویم را ببرد.»

 صدور حکم سنگین
درحالی که پزشکی‌قانونی ادعای دختر جوان مبنی‌بر مورد آزار قرار گرفتن را تایید کرده بود، خواننده پاپ در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی تولیت غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شد. وی گفت: «من سوار ماشین مادرم بودم و می‌خواستم به خانه بروم که دختر جوان به من ابراز علاقه کرد. او به میل خودش به خانه پدری‌ام آمد و با من ارتباط برقرار کرد. ولی من او را آزار نداده‌ام.» در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و خواننده جوان را به 99 ضربه شلاق، دو سال تبعید و پنج سال محرومیت از فعالیت‌های فرهنگی و خوانندگی محکوم کرد.
 30 سال زندان و 594 ضربه شلاق
مجازات 6 پسر آزارگر
6 پسر جوان نیز که در پرونده‌ای جداگانه دختر نوجوانی را ربوده و وی را در خانه ویلایی در دماوند آزار داده بودند، از سوی قضات همین شعبه دادگاه درمجموع به 30 سال زندان و 594 ضربه شلاق محکوم شدند. اوایل تابستان امسال دختر 16ساله‌ای به نام پروین به پلیس آگاهی دماوند رفت و از 6 پسر جوان که وی را ربوده و آزار داده بودند، شکایت کرد. دختر نوجوان گفت: «کنار خیابان ایستاده بودم تا به خانه دوستم بروم که یک پراید که دوسرنشین داشت مقابل پایم توقف کرد. وقتی سوار ماشین شدم راننده و سرنشین دیگر که او هم پسری جوان بود، سر صحبت را باز کردند. هنوز مسیر زیادی را طی نکرده بودیم که راننده تغییر مسیر داد و به سمت جاده فرعی رفت. آنجا بود که فهمیدم چهار سرنشین یک دستگاه پژو در تعقیب ما هستند. به راننده و سرنشین التماس کردم تا من را رها کنند اما قبول نکردند. آنها من را به داخل یک خانه ویلایی در دماوند بردند و چهار سرنشین پژو هم که از دوستان راننده بودند، همراه‌مان آمدند. 6 پسر جوان من را آزار دادند و سپس در جاده دماوند رهایم کردند.»  به دنبال اطلاعاتی که دختر جوان به پلیس داد، ردیابی پسران جون آغاز و آنها دستگیر شدند.  پسران جوان که منکر آزار پروین بودند، ادعا کردند دختر جوان خودش همراه آنها به خانه ویلایی رفته است. 6 متهم در دادگاه دماوند به 99 ضربه شلاق محکوم شدند اما پرونده آنها با عدم‌صلاحیت به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
 سه متهم دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران غیرعلنی پای میز محاکمه ایستادند. یکی از آنها گفت: «یکی از دوستان‌مان دختر جوان را می‌شناخت. به همین خاطر نشانی او را به من و دوستانم داد و ما او را سوار ماشین کردیم. او با میل خودش به خانه ویلایی آمد اما چون پروین در خانه ویلایی با ما درگیر شد علیه ما شکایت کرد. متهمان دیگر نیز منکر تجاوز به دختر جوان شدند.»  در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و هر کدام از پسران آزارگر را به 99ضربه شلاق و پنج سال زندان محکوم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha