مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: یک میلیون و 200هزار نفر پشت نوبت وام ازدواج قرار دارند که تا پایان سال به 500هزار متقاضی وام پرداخت می شود .

یک میلیون و 200هزار نفر پشت نوبت وام ازدواج/مشکل اعتبار در پرداخت وام

سلامت نیوز:مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: یک میلیون و 200هزار نفر پشت نوبت وام ازدواج قرار دارند که تا پایان سال به 500هزار متقاضی وام پرداخت می شود .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،ناصر صبحی  درخصوص پرداخت تسهیلات وام ازدواج اظهارداشت: تسهیلات وام ازدواج با پیگیری وزارت ورزش و جوانان از طریق مجلس به 10 میلیون تومان رسید و پرداخت این نوع وام از تابستان امسال از سوی بانک های عامل به متقاضیان آغاز شد.

مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش یادآور شد: در مرحله اول قرار شد به بیش از 800 هزار نفر تسهیلات وام ازدواج پرداخت شود و اعتبارات آن پیش بینی شد.

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد متقاضی وام ازدواج پشت نوبت قرار دارند، گفت: در مرحله قبل حدود 400 هزار متقاضی پشت نوبت دریافت وام ازدواج قرار گرفتند که در مجموع یک میلیون و 200 هزار نفر در اولویت دریافت وام ازدواج قرار گرفتند.

صبحی تأکید کرد: تلاش می کنیم تا پایان سال جاری طبق برنامه از پیش تعیین شده به متقاضیان وام ازدواج، تسهیلات این نوع وام پرداخت شود و به دلیل کمبود اعتباراتی که بانک ها با آن روبرو هستند، تأخیری در فرایند اعطای وام پیش نیاید.

وی افزود: ازدواج و تشکیل خانواده از ضرورت‌ های زندگی است که باید شرایط را برای تسهیل ازدواج جوانان فراهم کنیم و ما هم در وزارت ورزش و جوانان تلاش خود را برای حل مشکلات جوانان می کنیم اما این تلاش ها با مساعدت همه دستگاه های مربوطه جواب می دهد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha