مشاور مشارکت های اجتماعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: خبر عدم ترخیص امیر محمد به علت هزینه های سنگین بیمارستانی کذب است.

ترخیص نشدن امیرمحمد به علت هزینه‌های سنگین بیمارستانی کذب است

سلامت نیوز:مشاور مشارکت های اجتماعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: خبر عدم ترخیص امیر محمد به علت هزینه های سنگین بیمارستانی کذب است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر محسن شهریاری، با اشاره به اینکه این کودک شوقانی ماه گذشته توسط سگ دریده شد و بعد از انجام مراحل ابتدایی درمان به بیمارستان شیخ مشهد منتقل شد، افزود: هم اکنون این بیمار در این بیمارستان تحت مداواست و حال عمومی وی خوب است.

وی با بیان اینکه این بیمار در این بیمارستان از خدمات طرح تحول سلامت برخوردار شده است، ادامه داد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت هزینه های بیمارستانی یک بیمار بستری شده در بیمارستان نزدیک به صفر رسیده است.

شهریاری در پاسخ به این سوال که نگرانی خانواده این بیمار برای زمان بعد از مرخص شدن از بیمارستان است چراکه باید به مدت یک سال تحت مداوا قرار گیرد و از سوی دیگر سرم هایی به منظور تغذیه این کودک به وی باید تزریق شود، اظهار کرد: این بیمار می تواند از ظرفیت ها و کمک های مجمع خیرین سلامت بهره مند شود. از سوی دیگر اگر خیران نیز قصد کمک به این کودک را دارند می توانند با واریز کردن کمک های نقدی خود به این مجمع، به این کودک بیمار کمک کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کمک های انجام شده از سوی خیران به دست خانواده این بیمار خواهد رسید. خیران کمک های خود را به شماره حساب 0102953813007 بانک صادرات شعبه مرکزی بجنورد به نام انجمن حمایت از بیماران خاص و همچنین به شماره حساب 4100005466 بانک ملت شعبه مرکزی بجنورد به نام مجمع خیرین سلامت واریز کنند.

شهریاری خاطرنشان کرد: خیران بعد از واریز کردن کمک های نقدی خود به این خانواده، این مرکز را از انجام کمک های خود مطلع کرده تا وجوه نقدی در اختیار این خانواده قرار گیرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha