پلیس آگاهی از مردم خواست زن ۴۰ ساله که با کارت عابر بانک سرقتی، طلا خریداری می کند را شناسایی کنند.

عکس/خرید طلا با عابربانک سرقتی/ درخواست پلیس برای شناسایی زن ۴۰ ساله

سلامت نیوز:پلیس آگاهی از مردم خواست زن ۴۰ ساله که با کارت عابر بانک سرقتی، طلا خریداری می کند را شناسایی کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر ،ساعت ۱۷ بیست و هشتم آبان ماه زنی با مراجعه به مغازه طلافروشی در مجتمع تجاری گلستان در منطقه پونک، از صاحب طلافروشی درخواست خرید یک سرویس طلا کرده و در ادامه با واریز این مبلغ به حساب صاحب مغازه اقدام به خرید یک سرویس طلای ۴ میلیون تومانی می‌کند.


چند روز پس از مراجعه این خانم به مغازه  طلافروشی و خرید سرویس طلا، صاحب مغازه طلافروشی متوجه مسدود شدن حساب بانکی خود می شود؛ در مراجعه این شخص به شعبه بانک جهت بررسی علت مسدود شدن حساب ، وی اطلاع پیدا می کند که مبلغ چهار میلیون تومان پول واریز شده به حسابش از سوی خانم خریدار سرویس طلا ، متعلق به حساب بانکی احدی از شهروندان بوده که عابربانکش مورد سرقت سارقین قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "تحصیل مال نامشروع" و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۵ تهران، پرونده در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته  داخل مغازه طلافروشی و با راهنمایی صاحب طلافروشی موفق به شناسایی تصویر خانمی حدودا ۴۰ ساله شدند که در مراجعه به مغازه طلافروشی و با استفاده از عابربانک مسروقه اقدام به خرید سرویس طلای ۴ میلون تومانی کرده بود.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم پرونده از سوی بازپرس پرونده صادر شده است؛ لذا از شهروندان که موفق به شناسایی تصویراین خانم شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، محل سکونت و یا محل های تردد این شخص دارند ، درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را ازطریق شماره تماس ۲۱۸۶۹۰۰۶ در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha