سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

اعتماد به پراید شیشه‌دودی به‌جای تاکسی‌، باز هم حادثه‌ساز شد و این بار جوان ۲۴ ساله‌ای پس از سوار کردن دختران مسافر به‌خودرواش‌ آنها را می‌ربود و با انتقال به ارتفاعات شمال‌غرب تهران مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

شکار دختران با پراید شیشه‌دودی

سلامت نیوز:  اعتماد به پراید شیشه‌دودی به‌جای تاکسی‌، باز هم حادثه‌ساز شد و این بار جوان ۲۴ ساله‌ای پس از سوار کردن دختران مسافر به‌خودرواش‌ آنها را می‌ربود و با انتقال به ارتفاعات شمال‌غرب تهران مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، تحقیقات برای دستگیری این مرد با شكایت دختر دانشجویی شروع شد. دخترجوان كه پس از اتفاقی كه برایش رخ داده دچار مشكلات روحی و روانی شده، در تشریح ماجرا به مأموران گفت: روز حادثه، حوالی ظهر بود و در خیابان سعادت آباد منتظر تاكسی بودم تا به دانشگاه بروم. پراید مشكی‌رنگی مقابل پایم ترمز كرد و به خیال اینكه راننده مسافركش است، سوار ماشین شدم.

هنوز مسافتی طی نكرده بود كه ناگهان درهای خودرو قفل شد. وقتی اعتراض كردم راننده چاقویی از داشبورد برداشت و تهدید كرد كه اگر سكوت نكنم جانم را می‌گیرد. من كه به‌شدت وحشت كرده بودم با التماس از او خواستم هرچه پول و طلا دارم را بگیرد و رهایم كند اما او نیت شومی در سر داشت.

او مرا به ارتفاعات شمال غرب تهران برد و با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. پس از آن موبایلم را به زور از من گرفت و چند پیامك عاشقانه از گوشی من به گوشی خودش فرستاد. حتی چندبار هم با گوشی من به موبایلش زنگ زد و پیامك فرستاد تا وانمود كند كه ما از قبل با هم دوست بودیم. پس از آن تهدید كرد كه اگر شكایت كنم با همین پیامك‌ها آبرویم را می‌برد و فرار كرد.


دختر جوان ادامه داد: به‌خاطر ترس از آبروریزی تصمیم گرفتم به كسی حرفی نزنم اما به‌دلیل مشكلات روحی كه گریبانگیرم شده بود، دست به‌خودكشی زدم. چند روزی در بیمارستان بودم اما زنده ماندم و وقتی خانواده‌ام علت این اقدام عجیب مرا پرسیدند ناچار شدم حقیقت را به آنها بگویم پس از آن با اصرار خانواده‌ام تصمیم به شكایت گرفتم.

    نقشه سریالی

با این شكایت، قاضی آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران، دستور دستگیری جوان پرایدسوار را صادر كرد و گروهی از مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با انجام تحقیقات، متهم 24ساله را به دام انداختند. او كه 3سابقه سرقت در پرونده‌اش دارد، در بازجویی‌ها مدعی شد كه شكایت دختر دانشجو دروغ بوده است.

او می‌گفت چندین‌ماه با دختر جوان دوست بوده و چون رابطه‌اش را با او به‌هم زده و دیگر قصد ازدواج با وی را نداشته، دخترجوان برای انتقام‌جویی چنین شكایتی را مطرح كرده است. اگرچه او اصرار به بی‌گناهی داشت اما قاضی جنایی با توجه به سابقه‌داربودن وی و اظهارات ضد‌ونقیضش دستور بازداشت او را صادر كرد.

درحالی‌كه تحقیقات در این خصوص ادامه داشت، شكایت دیگری علیه مرد جوان مطرح شد كه نشان می‌داد او به‌صورت سریالی طعمه‌های خود را در شمال غرب تهران به دام می‌اندازد. شاكی جدید دختر جوانی بود كه حوالی ظهر در شهرك غرب به‌عنوان مسافر سوار خودروی پراید مشكی‌رنگ متهم با شیشه‌های دودی شده بود.

متهم اما با تهدید چاقو وی را به ارتفاعات شمال غرب تهران كشانده و مورد تجاوز قرار داده بود. مرد جوان پس از اجرای نقشه‌اش موبایل دومین طعمه‌اش را هم گرفته و به گوشی خودش پیامك فرستاده بود تا وانمود كند كه آنها با هم رابطه داشته‌اند.
درحالی‌كه جوان پرایدسوار اصرار به بی‌گناهی داشت، قاضی دستور مواجهه حضوری وی با 2شاكی پرونده را صادر كرد. در چنین شرایطی متهم كه چاره‌ای جز اقرار نمی‌دید مجبور شد كه به اجرای نقشه‌های شوم خود اقرار كند. به گزارش همشهری، هم‌اكنون متهم با دستور قاضی در بازداشت به‌سر می‌برد و شاكیان احتمالی می‌توانند به اداره آگاهی شانزدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha