تمامی دستگاه های امدادی از جمله اورژانس، آتش نشانی و پلیس برای برگزاری دربی 84 آماده هستند. هواشناسی نیز برای این بازی بارش پراکنده باران و وزش باد را پیش بینی کرده است.

استقرار آتش نشانی و اورژانس در ورزشگاه آزادی/ درخواست پلیس و هواشناسی از تماشاگران

سلامت نیوز: تمامی دستگاه های امدادی از جمله اورژانس، آتش نشانی و پلیس برای برگزاری دربی 84 آماده هستند. هواشناسی نیز برای این بازی بارش پراکنده باران و وزش باد را پیش بینی کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران امروز در حالی برای بار هشتاد و چهارمین بار برگزار می شود که در کنار مسئولان سازمان لیگ، دستگاه های امدادی، خدماتی و امنیتی برای برگزاری این بازی تمهیدات لازم را در نظر گرفتند.

استقرار 2 اتوبوس آمبولانس و 10 آمبولانس در ورزشگاه

اسماعیل فراهانی، معاون عملیات اورژانس تهران تمهیدات امدادرسانی برای دربی 84 را تشریح کرد.

وی اظهارکرد: برای دربی 84 پایتخت که عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، اورژانس تمهیدات ویژه ای را برای پوشش امدادی مسابقه در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: امروز 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه 10 دستگاه آمبولانس در محوطه و زمین بازی استادیوم آزادی مستقر می شوند.

به گفته معاون عملیات اورژانس تهران همچنین 2 دستگاه خودرو فرماندهی و 2 دستگاه موتور لانس در ورزشگاه حاضر است.

فراهانی از آماده باش پایگاه های طول مسیرهای منتهی به ورزشگاه خبر داد و افزود: امیدواریم همانند چند دیدار قبل شاهد بازی خوب و کم حادثه ای فردا باشیم و تماشاگران به سلامت ورزشگاه را ترک کنند.

وزش باد در ورزشگاه آزادی و بارش پراکنده باران

مرتضی ضرابی، کارشناس سازمان هواشناسی نیز در رابطه با وضعیت هوای پایتخت در بعد از ظهر امروز تصریح کرد: براساس نقشه های پیش بینی، عصر امروز و همزمان با برگزاری بازی "استقلال" و "پرسپولیس" از شدت بارش در تهران کاسته شده و از اواخر امشب شاهد ورود موج جدید بارشی به پایتخت خواهیم بود.

وی افزود: توصیه می شود هوادارانی که به ورزشگاه آزادی می روند با خود چتر به همراه داشته باشند.

استقرار نیروها در 11 نقطه برای حفظ امنیت دربی پایتخت

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشان ها برای تامین امنیت هشتاد و چهارمین دربی پایتخت امروز در ورزشگاه آزادی حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: مقرر شده ایستگاه شماره 20 سازمان آتش نشانی نیز در محوطه ورزشگاه آزادی تهران مستقر باشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به حضور 70 نیروی آتش نشان در ورزشگاه آزادی و اطراف این ورزشگاه اظهارکرد: 70 آتش نشان به همراه 11 دستگاه خودرو منبع دار و 5 موتورسیکلت در ورزشگاه آزادی و اطراف آن مستقر خواهند بود ضمن اینکه مقرر شده اعضای یک تیم کامل نجات نیز در ورزشگاه حضور داشته باشند.

ملکی ادامه داد: استقرار آتش نشان ها در 11 نقطه ورزشگاه و محوطه های داخلی و بیرونی ورزشگاه و همچنین پارکینگ های ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.

پارک خودرو در اطراف ورزشگاه ممنوع

سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران اظهار داشت: پلیس مانند شهرآوردهای گذشته از ساعاتی قبل از بازی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه و اتوبانهای اطراف ورزشگاه آزادی مستقر می شود و از بروز گره های ترافیکی و راهبندان های طولانی جلوگیری می کند.

وی ادامه داد: هرگونه توقف در اطراف ورزشگاه آزادی ممنوع است و ماموران راهور با جرثقیل خودروهای متخلف را به پارکینگ منتقل می کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران از شهروندان خواست برای مراجعه به ورزشگاه از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. ضمن اینکه تمامی پارکینگ های استادیوم آزادی برای پارک وسایل نقلیه تماشاگران مورد استفاده قرار می گیرد.

عابدی در پایان از آمادگی پلیس برای تخلیه ورزشگاه همزمان با پایان بازی خبر داد و گفت: هیچ محدودیت ترافیکی در اطراف ورزشگاه اعمال نمی شود.

وی به تماشاگرانی که با خودرو به استادیوم می روند، توصیه از آویزان شدن از خودرو، انجام حرکات مخاطره آمیز، آویزان کردن پرچم و سوار کردن سرنشین اضافی خودداری کنند. همچنین موتور سواران از کلاه ایمنی استفاده کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha