دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 20611

مهم ترین مسئله در روابط جنسی و زناشویی ، آماده کردن مقدمات آن است. مردان و بویژه زنان همیشه آماده عشق بازی با فراغت کامل نیستند و باید مقدماتی را برای اینکار فراهم آورد.

به گزارش سلامت نیوز دکتر روت روان درمانگر و استاد دانشگاه نیویورک و دانشگاه پرنسیتون می گوید این قضیه به خصوص برای زنان بسیار مهم است چرا که کمک موثری در به ارگاسم رسیدن آنان می کنند.
این امر در زنان به دلیل اینکه اغلب تمایلات جنسی کافی ندارند، برای آماده شدن ذهن و بدن برای برقراری یک رابطه جنسی موفق بسیار ضروریست برای انجام یک رابطه جنسی بهتر باید زنان را در آغوش گرفت و بوسید و به او کمک کرد تا آمادگی لازم برای یک مقاربت آسان را پیدا کند.
 او همچنین می گوید: یک زن نیاز دارد، اطمینان عاطفی کافی از کسی که با او رابطه جنسی دارد داشته باشد. به دلیل اینکه جریان خون در آلت تناسلی زن و مرد بیشتر است و با تحریک آن می تواند به ارگاسم بهتری دست یافت .
بسیاری از زوج های از تحریک مناطق حساس و شهوانی جنسی خود خجالت می کشند نقاطی نظیر نوک سینه ها ، مقعد، پشت گردن و... اما باید به یاد داشته باشید. که تنها با مقدمه خوب می توانید به نتیجه برسید . تحریک و ارگاسم دومقوله جدانشدنی از یکدیگر هستند.
گروه ترجمه سلامت نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha