در این كنفرانس مقامات ارشد سازمان كنفرانس اسلامی، مسئولان بانك توسعه اسلامی، اتاق بازرگانی و صنایع اسلامی، برخی وزرای بهداشت و مسئولان دست‌اندركار اعزام بیمار كشورهای اسلامی، تشكل‌ها و سازمانهای تخصصی مرتبط با اعزام و جذب بیماران، مسئولان وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه، سازمان میراث فرهنگی و سازمان نظام پزشكی، روسای بیمارستانها و مراكز درمانی منتخب و آژانس‌های مسافرتی فعال در حوزه گردشگری سلامت حضور دارند.

سلامت نیوز: نخستین كنفرانس گردشگری سلامت كشورهای اسلامی 11 تا 13 آبان با حضور نمایندگانی از 57 كشور اسلامی در بیمارستان رضوی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش  فارس، محمدرضا كرباسی، دبیر ستاد برگزاری این كنفرانس با اعلام این خبر افزود: این كنفرانس سه روزه با همكاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان نظام پزشكی جمهوری اسلامی ایران به میزبانی بیمارستان رضوی مشهدی و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

وی گفت: معرفی و برجسته كردن توانمندی‌ها و كیفیت خدمات درمانی كشورهای اسلامی برای ارائه به گردشگران سلامت، ایجاد فرصت مذاكره تجاری بین نمایندگان این كشورها، بسترسازی برای تدوین استانداردهای خاص گردشگری سلامت بین كشورهای اسلامی، معرفی تجربه‌های موفق كشورهای اسلامی در این زمینه، تبیین نیازها، انتظارات و دیدگاه‌های سازمانها و كشورهای ارجاع كننده بیمار، از جمله اهداف برگزاری این كنفرانس بین‌المللی است.

كرباسی ادامه داد: در این كنفرانس مقامات ارشد سازمان كنفرانس اسلامی، مسئولان بانك توسعه اسلامی، اتاق بازرگانی و صنایع اسلامی، برخی وزرای بهداشت و مسئولان دست‌اندركار اعزام بیمار كشورهای اسلامی، تشكل‌ها و سازمانهای تخصصی مرتبط با اعزام و جذب بیماران، مسئولان وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه، سازمان میراث فرهنگی و سازمان نظام پزشكی، روسای بیمارستانها و مراكز درمانی منتخب و آژانس‌های مسافرتی فعال در حوزه گردشگری سلامت حضور دارند.

دبیر ستاد برگزاری نخستین كنفرانس گردشگری سلامت كشورهای اسلامی اضافه كرد: در حاشیه این كنفرانس نمایشگاه گردشگری سلامت نیز برپا می‌شود.

وی گفت: علاقه‌‌مندان برای كسب اطلاعات بیشتر درباره این كنفرانس می‌توانند به آدرس www.chtic.net مراجعه كنند یا با تلفن دبیرخانه این كنفرانس به شماره تلفن 02188620515 و نمابر 88620519 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha