به محض دریافت دستورالعمل اقدامات لازم جهت افزایش امنیت بیمارستان ها صورت می گیرد.

سلامت نیوز: رییس دانشگاه علوم پزشكی ایران با بیان اینكه دستورالعمل استقرار نیروهای پلیس در بیمارستان ها هنوز به دست ما نرسیده است، گفت: به محض دریافت دستورالعمل كمیته‌ای در این زمینه در بخش توسعه دانشگاه تشكیل خواهد شد.

به گزارش  (ایسنا) واحد علوم پزشکی ایران، دکتر سید علی ابطحی افزود: درصدد هستیم كه غیر از نیروهای نگهبانی بیمارستان ها از نیروهای دیگری استفاده كنیم تا با رفتار خوب اطلاعات و آگاهی های لازم در خصوص چگونگی عیادت از بیماران و اینكه چه بیمارانی مجاز به عیادت هستند را به مردم ارائه دهند.

وی با تاكید بر لزوم ارائه برنامه هایی در جهت تكریم ارباب رجوع، ایمنی محیط كار و بیمارستان‌ها تصریح كرد: ما باید امكانات و توانمندی‌های لازم را جهت افزایش ایمنی بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله اتاق عمل نه تنها برای بیمار بلكه برای پرسنل نیز فراهم كنیم.

ابطحی یادآور شد: مسئولان بیمارستان ها باید اطلاعات كامل در خصوص بیماری و نحوه درمان را به بیماران ارائه كنند؛ چرا كه در این صورت بیمار می تواند به عنوان یك كارشناس در درمان بیماری خود مشاركت كند.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی ایران با تاكید بر اینكه این دانشگاه برای تامین امنیت بیمارستان ها با سایر دستگاه های برون بخشی همكاری خواهد داشت؛ خاطرنشان كرد: به محض دریافت دستورالعمل اقدامات لازم جهت افزایش امنیت بیمارستان ها صورت می گیرد.

دكتر سید علی ابطحی اظهار داشت: برخورد همراهان بیمار با كادر پزشكی اتفاق جدیدی نیست و باید اقدامات لازم جهت ابجاد نظم در بیمارستان ها انجام گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha