سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 20639

با توجه به مسئولیت های سنگین زنان در جامعه و با توجه به محوری بودن نقش آنها در تحکیم خانواده و نقش پررنگ آنها در اجتماع، جشن ملی سلامت زنان روز چهارشنبه 28 مهر ماه از ساعت 12 الی 10 صبح در بوستان بهشت مادران برگزار می شود.

برگزاری جشن روز ملی سلامت زنان
سلامت نیوز: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 گفت: با توجه به مسئولیت های سنگین زنان در جامعه و با توجه به محوری بودن نقش آنها در تحکیم خانواده و نقش پررنگ آنها در اجتماع، جشن ملی سلامت زنان روز چهارشنبه 28 مهر ماه از ساعت 12 الی 10 صبح در بوستان بهشت مادران برگزار می شود.

به گزارش تهران روابط عمومی شهرداری تهران، منیعی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای تأمین بهداشت و سلامت این گروه، سلامت را برای کل جامعه به ارمغان می آورد، افزود: آگاهی روز افزون در مباحث سلامت زنان موجب فزونی تلاش های بهداشت همگانی در سازماندهی فعالیت ها و ارتقای سلامت و پیشگیری از بیماری در اقشار مختلف زنان شده است .

وی ادامه داد: نکته قابل توجه اینکه ویژگی های جمعیتی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی جوامع در حال توسعه و وضعیت زنان در این جوامع متفاوت می باشد و موجب پیامدهای متفاوتی بر ابعاد مختلف بهداشت و سلامت آنان می شود که باید در برنامه ریزی بهداشت و توسعه به آنها توجه لازم را مبذول داشت.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه سه با بیان اینکه اداره سلامت منطقه با مشارکت امور بانوان اولین همایش بزرگ سلامت زنان را به مناسبت گرامیداشت روز ملی سلامت بانوان را برگزار می کند، خاطرنشان کرد: برنامه گروه تواشیح بانوی مهر، موسیقی سنتی گروه مهر، مسابقات سلامت، مسابقات ورزشی و فرهنگی، مشاوره روانشناسی، مشاوره پزشکی، مشاوره زنان، مشاوره تغذیه، تست قند خون، فشارخون، مشاوره پوکی .... از جمله برنامه ها و خدماتی است که در حاشیه این همایش توسط سلامت یاران و همکاران اداره سلامت به حاضران ارائه خواهد شد.

منیعی گفت: همچنین برای ایجاد اوقات فراغت بانوان در این بوستان مسابقات ورزشی دارت، بدمینتون، طناب کشی نیز اجرا می شود و به نفرات برتر جوایزی اهداء خواهد شد.

وی تصریح کرد: سلامت زنان مطمئن ترین راه برای رسیدن به زندگی بهتر برای همگان است و ظرفیت سازی و توانمند سازی آنان جهت مشارکت در برنامه های بهداشتی پیش نیاز اصلی برای ارتقاء بهداشت و نیل به اهداف سلامت جامعه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha