اگر رژیم غذایی متنوعی را انتخاب كنید كه حاوی تركیبی از آنتی اكسیدان‌ها، غلات سبوس‌دار و اسیدهای چرب ضروری برای بدن باشد، می‌توانید خطر ابتلا به بیماری‌های جدی و مهم مثل دیابت، آلزایمر و بیماری‌های قلبی را كاهش دهید

تنوع در وعده‌های غذایی كلید طول عمر است
سلامت نیوز: متخصصان تغذیه و سلامت در انگلیس تاكید كردند: اگر رژیم غذایی متنوعی را انتخاب كنید كه حاوی تركیبی از آنتی اكسیدان‌ها، غلات سبوس‌دار و اسیدهای چرب ضروری برای بدن باشد، می‌توانید خطر ابتلا به بیماری‌های جدی و مهم مثل دیابت، آلزایمر و بیماری‌های قلبی را كاهش دهید و در نتیجه طول عمر خود را تضمین كنید.

به گزارش  ایسنا، این متخصصان می‌گویند: یك رژیم غذایی با این ویژگی‌ها می‌تواند میزان كلسترول خود را كه عامل اصلی بروز بیماری‌های قلبی است تا یك سوم كاهش دهد و تا حدود یك دهم از سطح فشار خون بكاهد.

به گزارش روزنامه‌ اكسپرس چاپ انگلیس، یك رژیم غذایی سالم و متنوع باید حاوی مقادیر زیادی از میوه‌ها و سبزیجات و مغز خشكبار و نیز ماهی حاوی اسیدهای چرب ضروری و همچنین غلات سبوس‌دار باشد.

آنجلا دودن ـ متخصص تغذیه در انگلیس در این باره خاطرنشان كرد: كلید موفقیت در یك تغذیه كامل و سالم این است كه تمام این انواع خوراكی‌ها را به رژیم غذایی روزانه خود وارد كنید.

وی تاكید كرد: این رژیم غذایی زمانی باعث سلامتی و تقویت بدن می‌شود كه همه این مواد غذایی با هم مصرف شوند و فقط مصرف یكی از آن‌ها نمی‌تواند ریز مغذی‌های ضروری برای بدن را به میزان كافی تامین كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha