رئیس انجمن علمی آذربایجان غربی گفت: در هیچ یک از منابع اصیل طب سنتی ایران نمی‌توان مخالفتی با واکسیناسیون پیدا کرد و مشکلات عدیده‌ای که با ممانعت از واکسیناسیون دامن سلامتی جامعه را خواهد گرفت بدون شک جبران ناپذیر خواهد بود.

«واکسیناسیون» ریشه محکمی در طب سنتی دارد/ تب مخالفت با واکسیناسیون در حال شدت گرفتن است

سلامت نیوز:رئیس انجمن علمی آذربایجان غربی گفت: در هیچ یک از منابع اصیل طب سنتی ایران نمی‌توان مخالفتی با واکسیناسیون پیدا کرد و مشکلات عدیده‌ای که با ممانعت از واکسیناسیون دامن سلامتی جامعه را خواهد گرفت بدون شک جبران ناپذیر خواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازفارس،آیسان نوزاد متخصص طب سنتی ایران و رئیس انجمن علمی آذربایجان غربی  گفت: اخیرا بنا به یکسری ادعاهای بی پایه تب مخالفت با واکسیناسیون در حال شدت گرفتن در جامعه است و مراجعین هر روز از ما بعنوان متخصصین طب سنتی در مورد انجام یا رد واکسیناسیون سوالاتی می‌پرسند.

وی افزود: هدف طب سنتی ایران، حفظ سلامتی و درمان بیماری‌ها از طریق اصول طب سنتی است اما اینکار کاملا همراه و به موازات طب مدرن صورت می‌پذیرد و بدون شک در این راه از هیچ یک از پیشرفت‌هایی که در طب رخداده غافل نخواهد بود.

عضو انجمن علمی طب سنتی ایران اضافه کرد: وقتی مسیری ساده و سهل همچون واکسیناسیون در دسترس است که ریشه‌های محکمی هم اتفاقا در طب سنتی ایران دارد؛ دشمنی با این کار و مخالفت با آن جز ظلم به مردم نام دیگری نمی‌تواند داشته باشد.

وی تصریح کرد: در هیچ یک از منابع اصیل طب سنتی ایران نمی‌توان مخالفتی با واکسیناسیون پیدا کرد و مشکلات عدیده‌ای که با ممانعت از واکسیناسیون دامن سلامتی جامعه را خواهد گرفت بدون شک جبران ناپذیر خواهد بود و این مخالفت تحت لوای هیچ عنوانی از قبیل طب سنتی و اسلامی و ایرانی پذیرفته نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha