سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

زن ۴۵ ساله در درگیری با پدرش او را با ضربات چاقو به قتل رساند و از خانه فرارکرد. اما 2ساعت بعد درحالی‌كه داخل ماشینش پنهان شده بود، به دام افتاد.

راز قتل پدر در اعترافات دختر

سلامت نیوز: زن ۴۵ ساله در درگیری با پدرش او را با ضربات چاقو به قتل رساند و از خانه فرارکرد. اما 2ساعت بعد درحالی‌كه داخل ماشینش پنهان شده بود، به دام افتاد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، ساعت 19یكشنبه اول اسفند‌ماه گزارش یك درگیری خانوادگی در اختیار مأموران كلانتری 141شهرك گلستان قرار گرفت و با حضور آنها در محل، تحقیقات درخصوص حادثه كلید خورد. قربانی مردی 74ساله بود كه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. عامل جنایت به گفته همسایه‌ها كسی جز دختر مقتول نبود كه پس از جنایت فراری شده بود.

در تحقیق از همسایه‌ها مشخص شد كه آنها ساعتی قبل‌تر صدای درگیری پدر و دختر را از داخل آپارتمان شنیدند و برای سركشی به آنجا رفتند. وقتی مقابل در رسیدند دختر عصبانی با چاقو به سمت پدرش حمله كرده و پس از قتل سوار بر ماشین خود شده و گریخته بود. در ادامه با دستور قاضی جنایی، جسد قربانی به پزشكی قانونی فرستاده شد و از سوی دیگر تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران جست‌و‌جوی خود را برای دستگیری متهم فراری شروع كردند.

    2ساعت بعد

درحالی‌كه مشخصات خودروی زن جوان در اختیار تمام واحدهای گشتی قرار گرفته بود، زنی با پلیس تماس گرفت و عنوان كرد كه 2ساعت پیش هنگام ورود به خانه‌اش متوجه زنی شده كه به‌شدت هراسان بود و روی لباس‌هایش لكه‌های خون دیده می‌شد. او زن جوان را زیرنظر گرفت تا اینكه دید وی سوار خودروی رنویی شد و درها را قفل كرد.

این زن زیرك از پنجره مدام رنوسوار مرموز را می‌پایید و وقتی دید او خودش را داخل خودرو مخفی كرده، با توجه به آثار لكه‌های خون احتمال داد كه وی مجرم است. به این ترتیب با پلیس تماس گرفت و با حضور مأموران مشخص شد كه زن رنوسوار به اتهام قتل تحت تعقیب است. این زن دستگیر شد و پس از انتقال به اداره آگاهی به قتل پدرش در درگیری اقرار كرد. او در بازجویی‌های اولیه اقرار كرد كه روز حادثه پدرش به قصد گرفتن پول به وی حمله‌ور شده و پس از درگیری با ضربات چاقو او را به قتل رسانده است.

این زن 45ساله برای انجام تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در جلسه بازپرسی ادعای دیگری درخصوص قتل پدرش عنوان كرد. او گفت كه هرگز قصد كشتن پدرش را نداشته و همه‌‌چیز در یك لحظه رخ داده است. به این ترتیب قاضی پرونده برای متهم قرار بازداشت صادر كرد و تحقیقات تكمیلی در این پرونده ادامه دارد.

    پشیمانم

سارا زن 45ساله كه در برابر اتهام جنایت قرار گرفته، ماساژور و آرایشگر است. او از اینكه در دعوای خانوادگی و بر اثر یك لحظه عصبانیت، جان پدرش را گرفته به‌شدت پشیمان است. این زن در گفت‌وگو با همشهری جزئیات جنایت را شرح داد.

    چه شد كه دست به جنایت زدی؟

من واقعا نمی‌خواستم جان پدرم را بگیرم. درست است كه با او اختلافاتی داشتم اما دلیل بر این نمی‌شد كه قاتل پدرم شوم. به خاطر جرو بحث‌های همیشگی در یك لحظه به‌شدت عصبانی شدم. آن هم وقتی به مادرم توهین كرد.

    بیشتر توضیح بده؟

روز حادثه می‌خواست مرا از خانه بیرون كند. می‌گفت مادرت هم به‌تازگی از تو حمایت زیادی می‌كند. برای همین او را هم از خانه بیرون می‌اندازم. مادرم بنده خدا سال‌ها با هر اخلاق پدرم ساخته بود و وقتی من اینها را شنیدم به‌خاطر مادرم عصبی‌تر شدم و به سمتش حمله كردم.

    چرا چاقو برداشتی؟

وقتی جروبحثمان بالا گرفت به سمت آشپزخانه رفتم و با چاقو به سمتش هجوم بردم. می‌خواستم بترسانمش اما نمی‌دانم چه شد كه چند ضربه به او زدم.

    در خانه پدرت زندگی می‌كردی؟

یك ماهی می‌شد كه از شوهرم با وجود داشتن 3فرزند طلاق گرفته بودم. مشكلاتم زیاد بود و دادگاه حضانت فرزندانم را به شوهرم سپرده بود. پدرم هم مدام مرا سرزنش می‌كرد كه چرا طلاق گرفتی و باید می‌ماندی و زندگی‌ات را می‌كردی.

من هم وقتی به خانه پدری‌ام برگشتم، به آپارتمان طبقه سوم كه متعلق به پدرم بود، رفتم و در آنجا زندگی می‌كردم. پدر و مادرم هم در طبقه اول بودند و وضع مالی پدرم خیلی خوب بود. درگیری‌مان هم به‌خاطر همین بود كه مدام از من ایراد می‌گرفت و می‌گفت باید از این خانه بروی. در نهایت این اختلاف و دعواها به قتل ختم شد كه اعتراف می‌كنم بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌ام را مرتكب شده‌ام.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha