فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری باندی که برای سرقت طلا، زن جوان را پس از قتل، قطعه قطعه کرده بودند در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

تکه تکه کردن زن جوان برای سرقت 15 میلیون طلا

سلامت نیوز:فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری باندی که برای سرقت طلا، زن جوان را پس از قتل، قطعه قطعه کرده بودند در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، سردار حسین رحیمی گفت: اول اسفند، از طریق مرکز فوریت های پلیس، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر از مفقود شدن زن22 ساله با خبر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان پلیس با انجام تحقیقات میدانی و تخصصی از رفت و آمد فرد مفقود شده با خانمی که به صورت تنها در ساختمان مسکونی آنان زندگی می کردند اطلاع پیدا کرده و دریافتند که این خانم پس از این اتفاق قصد خروج از شهرستان ایرانشهر را دارد و وی را برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به اظهارات ضد و نقیض فرد دستگیر شده در تحقیقات پلیس، کاراگاهان با هماهنگی مراجع قضایی از محل سکونت وی بازرسی کرده و بدن تکه تکه شده خانم مفقود شده را در سطل زباله بالکن کشف کردند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه این متهم در تحقیقات تخصصی کاراگاهان پلیس به ارتباط نزدیک با مقتول که همسایه وی بوده اعتراف کرد، بیان داشت: این خانم با همکاری یکی از دوستانش به نام رقیه و پیمان( برادر شوهر رقیه) با هدف سرقت طلاهای مقتول وی را به منزل خالی از سکنه خود کشانده و با او درگیر شدند که در این درگیری مقتول بر اثر برخورد با میز، جان خود را از دست داد و برای خروج جسد از منزل با تکه تکه کردن بدن، طلاهای مقتول را به ارزش 150 میلیون ریال سرقت کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دو متهم دیگر نیز در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند، تصریح کرد: ماموران در ادامه رسیدگی به این پرونده، فرد دیگری که طلاهای مسروقه را به قصد فروش نگهداری می کرد به همراه طلای مقتول دستگیر کردند و متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha