چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 206905

مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از فعالیت ۷۵۰ اکیپ بازرسی در سراسر کشور در روزهای تعطیل و ساعات غیراداری در راستای اجرای برنامه سلامت نوروزی خبر داد.

پنج نظارت بهداشتی نوروز اعلام شد

سلامت نیوز:مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از فعالیت ۷۵۰ اکیپ بازرسی در سراسر کشور در روزهای تعطیل و ساعات غیراداری در راستای اجرای برنامه سلامت نوروزی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، سید رضا غلامی ضمن اشاره به نزدیک شدن سال جدید و ایام تعطیلات نوروزی و افزایش فعالیت اغلب اماکن عمومی و مراکز تهیه، عرضه و فروش مواد غذایی و افزایش میزان مسافرت‌ها، بر لزوم نظارت بر این گونه مراکز و اماکن تأکید کرد و اظهار داشت: به همین منظور در راستای ارتقای سلامت مسافران نوروزی و شهروندان و ارتقای بهداشت مواد غذایی در سطح عرضه، برنامه سلامت نوروزی از اول اسفند شروع و تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بعد از ابلاغ برنامه سلامت نوروزی توسط معاونت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نسبت به برگزاری جلسات هماهنگی، توجیهی و آموزشی درون و برون بخشی اقدام کردند.

به‌گفته مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در روزهای غیرتعطیل و کاری در هر روز حداقل 2500 اکیپ بازرسی فعال هستند.

غلامی با بیان اینکه اولویت برنامه سلامت نوروزی، رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی و کنترل دخانیات است، خاطرنشان کرد: همچنین در این برنامه، کنترل بیماری‌های غیرواگیر، کنترل رنگ در غذا و شیرینی و میزان نمک و روغن از دیگر اولویت‌های بهداشت مواد غذایی در برنامه سلامت نوروزی است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha