مدیرعامل تامین اجتماعی بدهی این سازمان به مراکز درمانی را سه هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بدهی داروخانه‌ها تا پایان مهرماه سال جاری پرداخت شده است.

سه هزار میلیارد بدهی تامین اجتماعی به مراکز درمانی/بدهی داروخانه‌ها تا پایان مهرماه سال جاری پرداخت شد

سلامت نیوز:مدیرعامل تامین اجتماعی بدهی این سازمان به مراکز درمانی را سه هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بدهی داروخانه‌ها تا پایان مهرماه سال جاری پرداخت شده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،سیدتقی نوربخش در توضیح بدهی تامین اجتماعی به مراکز درمانی، گفت: سازمان تامین اجتماعی از سازمان هدفمندی یارانه‌ها هزار و 500 میلیارد تومان و از دولت 115 هزار میلیارد تومان طلب دارد، در عین حال این سازمان سه هزار میلیارد تومان هم به مراکز درمانی بدهکار است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادعاهای مطرح شده مبنی بر ارائه خدمات به شکل آزاد به دارندگان دفترچه تامین اجتماعی به دلیل بدهی‌های این سازمان به مراکز درمانی را تکذیب کرد و گفت: این موضوع صحت ندارد، در خصوص داروخانه‌ها هم سازمان بدهی خود را تا مهرماه پرداخت کرده‌، در این زمینه پرداخت مطالبات داروخانه‌ها به بهترین شیوه ممکن و بهتر از گذشته انجام گرفته است.

 شورای عالی کار میزان افزایش حقوق بازنشستگان را اعلام می کند/ اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان بعد از ابلاغ برنامه ششم

نوربخش در ادامه در خصوص وضعیت حقوق بازنشسته‌ها در سال 96، گفت: این موضوع هنوز تعیین تکلیف نشده، در واقع شورای عالی کار باید تصمیم‌گیری و نظر نهایی را اعلام کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به عنوان یکی از بندهای برنامه ششم توسعه را نیز یادآور شد  گفت: تا زمانی که شورای نگهبان اظهار نظر و تایید نهایی در رابطه با این موضوع را اعلام نکند نمی‌توانیم بدان بپردازیم، در حقیقت پس از تصویب نهایی این بند از برنامه ششم توسعه توسط شورای نگهبان تصمیمات اجرایی گرفته و دنبال خواهدشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha