شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

زن جوان برای سرقت طلاهای زن آرایشگر، نقشه اسیدپاشی کشید اما ۳ساعت بعد دستگیر شد. صبح پنجشنبه ۵ اسفند امسال، گزارش اسیدپاشی در یکی از آرایشگاه‌های شهرستان نهاوند به پلیس اعلام شد.

سلامت نیوز: زن جوان برای سرقت طلاهای زن آرایشگر، نقشه اسیدپاشی کشید اما ۳ساعت بعد دستگیر شد. صبح پنجشنبه ۵ اسفند امسال، گزارش اسیدپاشی در یکی از آرایشگاه‌های شهرستان نهاوند به پلیس اعلام شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، به‌دنبال این خبر، مأموران راهی محل حادثه شدند و مشخص شد كه زن جوانی قصد سرقت طلاهای آرایشگر را داشته و زمانی كه با مقاومت او روبه‌رو شده دست به اسیدپاشی زده است. به‌دنبال این حادثه كارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته چهره متهم را به‌دست آوردند و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند عامل این اسیدپاشی را در كمتر از 3ساعت دستگیر كنند.

زن جوان در بازجویی‌ها درخصوص انگیزه‌اش چنین گفت: یك روز پیش از حادثه به آرایشگاه رفتم و وقتی دیدم زن آرایشگر طلاهای زیادی دارد، وسوسه سرقت به جانم افتاد. همین شد كه مقداری اسید تهیه كردم و فردای آن روز به آرایشگاه رفتم تا با تهدید به اسیدپاشی طلاهای زن آرایشگر را سرقت كنم.

وی ادامه داد: روز حادثه درحالی‌كه ظرف اسید را با خود همراه داشتم، وارد آرایشگاه شدم. می‌خواستم طلاهای زن جوان را سرقت كنم كه با مقاومت او روبه‌رو شدم و برای اینكه بتوانم نقشه‌ام را اجرا كنم روی او اسیدپاشیدم. به گفته فرمانده انتظامی نهاوند متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha