استفاده از این حفاظ‌ها امر غیرممكنی نیست و هزینه بسیاری نخواهد داشت؛ حتی اگر انجام این كار هزینه زیادی را در بر داشته باشد انجام آن در قبال خطراتی كه به مردم وارد می‌شود، لازم است.

ایجاد حفاظ شیشه ای  در سکوهای مترو برای جلوگیری از حادثه
سلامت نیوز: عضو فراكسیون مدیریت شهری مجلس گفت: بهترین شیوه برای جلوگیری از حادثه در مترو، ایجاد حفاظ شیشه‌ای در سكوهاست كه به هزینه بالایی هم نیاز ندارد.

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با فارس درباره مرگ دلخراش " هما بدر " معلم نابینا در مترو و مناسب نبودن محیط شهری برای این قشر از جامعه، اظهار داشت: بهترین شیوه برای جلوگیری از بروز حوادثی از این دست،‌ ایجاد حفاظ‌های شیشه‌‌ای است.

وی افزود: می‌توان محل دقیق توقف قطار در ایستگاه را مشخص و حفاظ‌های شیشه‌ای را در سكوها نصب كرد؛ بدین ترتیب فقط هنگام توقف كامل قطار حفاظ‌های شیشه‌ای برای ورود و خروج مسافران كنار می‌رود.

حسین‌نژاد با بیان اینكه این روش می‌تواند از بروز حوادثی از این دست پیشگیری كند، تصریح كرد: استفاده از این حفاظ‌ها امر غیرممكنی نیست و هزینه بسیاری نخواهد داشت؛ حتی اگر انجام این كار هزینه زیادی را در بر داشته باشد انجام آن در قبال خطراتی كه به مردم وارد می‌شود، لازم است.

وی خاطرنشان كرد: استفاده از نیروی انسانی برای اینكه شاهد این حوادث ناگوار نباشیم چاره‌ مناسبی نیست چرا كه در عصر الكترونیك و تكنولوژی به سر می‌بریم و استفاده از نیروی انسانی انرژی زیادی را به خود می‌گیرد و شاید آنچه مد نظر است نیز محقق نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha