مدیرعامل بیمه سلامت ایران از بدهکاری 2200 میلیارد ریالی این نهاد به مؤسسات درمانی خبر داد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یکی از بزرگترین طلبکاران است و بیش از 80 درصد این مبلغ به دانشگاه علوم پزشکی متعلق است.

بدهی 2200 میلیاردی بیمه سلامت به مراکز درمانی

سلامت نیوز:مدیرعامل بیمه سلامت ایران از بدهکاری 2200 میلیارد ریالی این نهاد به مؤسسات درمانی خبر داد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یکی از بزرگترین طلبکاران است و بیش از 80 درصد این مبلغ به دانشگاه علوم پزشکی متعلق است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، محمدجواد کبیر در نشست با خبرنگاران بیان کرد: 39 میلیون نفر در کشور از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند و سهم استان هرمزگان جمعیتی بالغ‌ بر یک‌ میلیون و 76 هزار نفر است. در شهرستان قشم در حدود 84 هزار نفر تحت پوشش این بیمه قرار دارند که 75 درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های خدمات‌رسانی بهتر در حوزه سلامت، وضعیت فضای کالبدی و زیرساختی است که استان هرمزگان در این حوزه در رده استان‌های محروم قرارگرفته است.

مدیر عامل بیمه سلامت دسترسی 100 درصدی و بهره‌مندی یکسان از امکانات بیمه‌ای در استان هرمزگان را اولویت این سازمان در سطح استان عنوان کرد و افزود: شناسایی خدمات پرهزینه از دیگر برنامه‌های این سازمان در استان هرمزگان است.

ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان قشم بااعتباری معادل 13 میلیارد ریال در دوطبقه با کاربری اداری، آموزشی و رفاهی در زمینی به مساحت 600 مترمربع و زیربنای هزار و 320 مترمربع گشایش یافت.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha