عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان یادآور شد: مشکلات اخیر خوزستان هیچ خللی در پذیرایی از مسافران نوروزی ایجاد نمی کند.

مشکلات اخیر خوزستان هیچ خللی در پذیرایی از مسافران نوروزی ایجاد نمی کند

سلامت نیوز:عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان یادآور شد: مشکلات اخیر خوزستان هیچ خللی در پذیرایی از مسافران نوروزی ایجاد نمی کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،عباس پاپی زاده  با بیان اینکه مشکلات اخیر خوزستان هیچ خللی در پذیرایی از مسافران نوروزی ایجاد نمی‌کند، گفت: زیرساخت ها برای پذیرایی از مسافران نوروزی از سوی مردم و همچنین مسئولان محلی فراهم شده است.


نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه در شهرهای خوزستان شهرداری‌ها و در روستاها دهیاری‌ها فضاهای مناسبی را برای اسکان مسافران نوروزی فراهم آورده اند، افزود: خدمات عمومی بهتر از سال های گذشته برای پذیرایی از مسافران مهیا و اقدامات مناسبی در این رابطه انجام شده است به گونه ای که در حوزه انتخابیه اینجانب کمیته ای برای خدمات دهی بهتر به مسافران تشکیل شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری اینکه ریزگردها و مشکلات اخیر خوزستان هیچ گونه تاثیر و خللی در پذیرایی از مسافران نوروز به وجود نمی آورد، تصریح کرد: ریزگردها تاثیری در کاهش مسافران نوروزی ندارد و در حال حاضر تمامی دستگاه ها در حال آمادگی برای خدمات رسانی بهتر به مسافران نوروزی هستند.
 
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اقامتگاه ها، هتل ها، مدارس و مساجد خوزستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند و هیچ مشکلی در خدمات دهی به مسافران نوروزی دیده نمی شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha