فاطمه 4 ماهه به دلیل مشکلات ناشی از فرمان اجرایی ترامپ با دو روز تاخیر وارد خاک آمریکا شده بود.

نجات نوزاد 4 ماهه ایرانی پس از جراحی در آمریکا

سلامت نیوز:فاطمه 4 ماهه به دلیل مشکلات ناشی از فرمان اجرایی ترامپ با دو روز تاخیر وارد خاک آمریکا شده بود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از عصر ایران"فاطمه رشاد" نوزاد 4 ماهه ایرانی که یک بیماری ژنتیک قلبی دارد، روز جمعه در بخش کودکان بیمارستان دانشگاه اورگان آمریکا تحت عمل جراحی قرار گرفته و به گفته پزشکان حال خوبی دارد.

به گزارش  شبکه خبری ای بی سی آمریکا  دکتر " لوری آرمسبای" رییس بخش قلب بیمارستان دانشگاه اورگان آمریکا با اعلام این خبر گفت که فاطمه رشاد پس از عمل موفقیت آمیز قلب در بخش "آی سی یو" بیمارستان و تحت مراقبت های ویژه دوران نقاهت را می گذارند. او افزود حال فاطمه خوب است و عمل موفقیت آمیز بوده است.

فاطمه رشاد قرار بود در 5 فوریه سال جاری وارد خاک آمریکا شود اما به دلیل مشکلات ناشی از فرمان اجرایی ترامپ در ممنوعیت سفر اتباع ایران به آمریکا با 2 روز تاخیر وارد آمریکا شد.

تیمی از وکلا و حتی مقامات ارشد محلی ایالت اورگان از جمله فرماندار این ایالت از ورود فاطمه به خاک آمریکا برای نجات جانش حمایت کرده و فرمان اجرایی ترامپ را مورد حمله قرار داده بودند.

فاطمه یک بیماری نادر قلبی دارد به نام " تاب خوردگی عروق سرخرگ " قلبی دارد که به دلیل خطرپذیر بودن انجام عمل جراحی قلب باز به روی نوزادان در ایران، خانواده او به کمک برخی تلاش های خارجی موفق شدند او را برای عمل به آمریکا ببرند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha