از سال 81 شناسنامه سلامت برای دانش‌آموزان صادر شده است و از 2 سال قبل برای مقاطع ورودی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان سالانه یك میلیون شناسنامه صادر می‌شود.

8 میلیون دانش آموز شناسنامه سلامت گرفتند
سلامت نیوز: رئیس اداره سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس وزارت بهداشت گفت: تاكنون 8 میلیون شناسنامه سلامت برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی اول و دوم راهنمایی صادر شده است.

به گزارش  فارس، گلایل اردلان، با اعلام این خبر گفت: از سال 80، صدور شناسنامه سلامت را آغاز كردیم و تقریباً تمام جمعیت دانش‌آموزی كشور اعم از پایتخت تا مناطق صعب‌العبور را تحت پوشش غربالگری استثنایی قرار دادیم و اكنون دانش‌آموزان از این خدمات بهره‌مند هستند.

اردلان با بیان اینكه شناسنامه سلامت واجد همه اطلاعات سلامتی دانش‌آموز است كه محل ثبت معاینات سلامت در سطح بهورز، كاردان و پزشك عمومی است گفت: در شناسنامه سلامت دانش‌آموزان، محل ارجاع و پی‌گیری نیز لحاظ شده است.

وی افزود: از سال 81 شناسنامه سلامت برای دانش‌آموزان صادر شده است و از 2 سال قبل برای مقاطع ورودی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان سالانه یك میلیون شناسنامه صادر می‌شود.

اردلان افزود: تاكنون 8 میلیون شناسنامه سلامت صادر شده است كه از پایه اول ابتدایی آغاز و اكنون به پایه اول و دوم راهنمایی رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha