وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی این ابلاغ را در راستای اجرای تصمیمات دولت مبنی بر خروج دستگاه‌های اجرایی از استان تهران و در جهت تامین یكپارچگی در ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی، درمانی استان تهران و كاهش تصدی گری امور موازی اعلام كرده و به ابلاغ مصوبه شماره 677/110 معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری اشاره كرده است.

با حكم وزیر بهداشت دانشگاه علوم پزشكی ایران منحل شد
سلامت نیوز: با حكم وزیر بهداشت واحدهای آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی ایران به دانشگاه علوم پزشكی تهران و واحدهای بهداشتی و درمانی این دانشگاه به دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی منتقل شد.

به گزارش  فارس، مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشكی با ابلاغ نامه ای به محمد باقر لاریجانی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی تهران دستور داد تمام واحدهای آموزشی، پژوهشی و دانشجویی منتزع از دانشگاه علوم پزشكی ایران اعم از دانشكده ها و مراكز تحقیقاتی، بیمارستان‌های آموزشی، واحدهای پردیس مركزی و بین‌الملل و سایر واحدهای دانشگاه كه به نحوی با مراكز آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مرتبط هستند و نیز واحدهای رفاهی و پشتیبانی مرتبط اعم از خوابگاه‌های دانشجویی و فضاهای فوق برنامه و فرهنگی به دانشگاه علوم پزشكی تهران منتقل شوند.

بر اساس این گزارش مرضیه وحید دستجردی همچنین در نامه خود به لاریجانی آورده است: مجموعه تشكیلات و پست‌های سازمانی مرتبط با واحدهای اشاره شده در بالا اعم از اعضای ارجمند هیئت‌های علمی و كارمندان آن واحدها و همچنین همه اموال و دارایی‌های منقول و غیر منقول اعم از احصاشده متعلق و در اختیار به همراه منابع و تعهدات یكایك آنها نیز می‌بایست منتقل شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی این ابلاغ را در راستای اجرای تصمیمات دولت مبنی بر خروج دستگاه‌های اجرایی از استان تهران و در جهت تامین یكپارچگی در ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی، درمانی استان تهران و كاهش تصدی گری امور موازی اعلام كرده و به ابلاغ مصوبه شماره 677/110 معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری اشاره كرده است.

وحید دستجردی در نامه خود خواستار تداوم فعالیت یكایك واحدهای ارائه خدمات تا بازنگری در ساختار سازمانی و تشكیلاتی مجموعه شده و اظهار امیدواری كرده است با بهره گیری از همه منابع و امكانات موجود، مسیر تحقق این فرآیند مهم هموار و گام های استوار در جهت دستیابی به قله های رفیع تولید علم در كشور و نیل به اهداف چشم انداز 20 ساله برداشته شود.

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی طی نامه‌ دیگری به محمدرضا رزاقی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، دستور انتقال تمام واحدهای بهداشتی و درمانی و نیز بیمارستان‌های متعلق به دانشگاه علوم پزشكی ایران، اعم از شبكه‌های بهداشتی، درمانی و واحدهای مرتبط با آنها را به دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی صادر كرد.

بر اساس این گزارش، وحید دستجردی در نامه خود به رزاقی، با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر خروج دستگاه‌های اجرایی از استان تهران و تامین یكپارچگی در ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی استان تهران و نیز كاهش تصدی گری امور موازی آورده است: "پیرو ابلاغ مصوبه شماره 677/110 معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری، ضمن انتقال همه فعالیت های بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشكی ایران واقع در استان البرز به دانشكده علوم پزشكی كرج، همه واحدهای بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشكی ایران نیز به دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی منتقل می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در نامه خود همچنین خواستار تسریع در اجرای این ابلاغیه با تجمیع واحدهای هم نام دارای فعالیت های موازی و تداوم فعالیت یكایك واحدهای ارائه خدمات تا بازنگری در ساختار سازمانی و تشكیلاتی مجموعه شده است.

وحید دستجردی در نامه خود اظهار امیدواری كرد با بهره‌گیری از همه منابع و امكانات موجود مسیر تحقق این فرایند مهم، هموار و دستیابی به پوشش كامل و گسترده خدمات بهداشتی، درمانی در كلانشهر تهران خصوصاً مناطق نیازمند، مستحكم‌تر از گذشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha