معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: پیش بینی های لازم برای مراسم چهارشنبه آخر سال در بخش های مختلف انجام شده و امیدواریم با کمک مردم شاهد رخ دادن حوادث تلخ نباشیم.

مردم برای جلوگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال همکاری کنند/با افراد مزاحم برخورد می شود

سلامت نیوز:  معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: پیش بینی های لازم برای مراسم چهارشنبه آخر سال در بخش های مختلف انجام شده و امیدواریم با کمک مردم شاهد رخ دادن حوادث تلخ نباشیم.



به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،حسین ذوالفقاری  افزود: پیش بینی های لازم را به نیروی انتظامی، دستگاه های اطلاعاتی، استانداری ها و شورای تامین استان ها و شهرستان ها اعلام کرده ایم که در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.


دبیر شورای امنیت کشور ادامه داد: امیدواریم رسانه ها روی بحث چهارشنبه آخر سال و اشکالات موجود در این مراسم کار کنند تا حوادثی نداشته باشیم.


ذوالفقاری با بیان اینکه برای موارد خاص نیز پیش بینی های لازم انجام شده است، اظهارکرد: در مواردی که ممکن است افرادی مزاحم شوند و بخواهند فضای امن جامعه را دچار اختلال کنند، پیش بینی لازم صورت گرفته و همراهی دستگاه قضایی در این زمینه کامل است.


وی ادامه داد: ان شاءالله با توجه مردم و استفاده نکردن از مواد محترقه که هر ساله ضایعات زیادی را دارد و همچنین رعایت برخی موارد جانبی شاهد بروز مشکلی ننباشیم.


  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha