وزیر بهداشت با اشاره به اینکه توقع زیاد و اختیاراتمان محدود است، گفت: در این دولت به بخش بهداشت توجه زیادی شد و 60 درصد اعتبارات حوزه بهداشت را افزایش دادیم.

توقع زیاد و اختیاراتمان محدود است/ امیدوارم از تقلب‌ها در حوزه غذا و دارو پیشگیری شود

سلامت نیوز:وزیر بهداشت با اشاره به اینکه توقع زیاد و اختیاراتمان محدود است، گفت: در این دولت به بخش بهداشت توجه زیادی شد و 60 درصد اعتبارات حوزه بهداشت را افزایش دادیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، سید حسن هاشمی وزیر بهداشت در مراسم مانور سلامت که در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، گفت: درآستانه حلول سال نو هستیم پیشاپیش این سال را تبریک عرض می‌کنم شما کارشناسان بهداشت سال گذشته بالغ بر نیم میلیون بازدید از مراکز مختلف داشتید که این مایه مباهات است.

وزیر بهداشت گفت: شما امین مردم هستید و بخشی از کار شما قضاوت است پس کار سختی را بردوش دارید. همچنین امانت‌داری و قضاوت در طول تاریخ و عصر حاضر همواره کار سختی بوده است که امیدوارم همه ما در هنگام قضاوت عادلانه عمل کنیم.

وی افزود: در آستانه انتخابات هستیم به همین دلیل از دولت سخنی نمی‌گویم تا حمل بر مسئله خاصی نشود. مردم همه چیز را خوب متوجه می‌شوند و می‌دانند که کار اجرایی سخت است و مطالبات از دولت نیز زیاد است.

وزیر بهداشت گفت: قدرت ما محدود است مشکلات مردم در حوزه معیشت، اشتغال و خدمات زیاد است اما امیدوارم آنچه که در شأن مردم است رقم بخورد و راه حل آن همدلی و همبستگی و پرهیز از خودمحوری است.

وی ضمن تشکر از نیروهای بهداشت گفت: تأکید می‌کنم که مردم از ما انتظار دارند که آنچه که از بازار می‌خرند سالم باشد بنابر این کارتان را خوب انجام دهید زیرا وظیفه ملی، انسانی و قانونی شما است.

وزیر بهداشت گفت:‌در این دولت به مسئله بهداشت توجه زیادی شد قبل هم همین بوده است. 60 درصد  اعتبارات این حوزه را افزایش داده‌ایم. توقع از ما زیاد است اختیارات محدود، ما در حوزه مسئولیت‌های واگذار شده تعیین‌کننده نیستیم.

هاشمی گفت: امیدوارم از تقلب‌ها در حوزه غذا و دارو پیشگیری شود. حضور شما می‌تواند بازدارندگی زیادی داشته باشد. بنده امیدوارم هستم کارتان را نه تنها در ایام نوروز بلکه در تمام طول سال به خوبی انجام دهید.

وی در پایان گفت:‌دیروز خبری از مرودشت دیدم که تعدادی به علت مصرف نوشابه الکلی دچار نابینایی و عده‌ای دچار مرگ شده‌اند این قبیل مسائل بخشی از آنها به علت بی‌اطلاعی و بخشی به علت تقلب است. مردم باید مراقب باشند و ما نیز در وظیفه خود کوتاهی نخواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha