مدیر کل نظارت بر فراورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ضمن هشدار نسبت به افزایش تبلیغات غیرواقع و گمراه کننده محصولات و فرآورده‌های سلامت محور در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی، گفت: تبلیغ شرکت‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای مترادف با تعلیق پروانه محصول خواهد بود.

افزایش تبلیغات گمراه کننده در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی

سلامت نیوز:مدیر کل نظارت بر فراورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ضمن هشدار نسبت به افزایش تبلیغات غیرواقع و گمراه کننده محصولات و فرآورده‌های سلامت محور در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی، گفت: تبلیغ شرکت‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای مترادف با تعلیق پروانه محصول خواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر بهروز جنت با تاکید بر این موضوع افزود: سازمان غذا و دارو به شدت  در حال رصد و مبارزه با این موضوع است.

وی درباره تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای  نیز گفت: آنجا که  از نظر ما ماهیت این قبیل شبکه‌ها و رسانه‌ها زیر سوال است و به هیچ وجه آنها را قبول نداریم، تبلیغات در آنها را نیز  غیرمجاز به حساب می‌آوریم.

 وی همچنین ادامه داد: شرکت‌هایی که در این شبکه‌های ماهواره‌ای اقدام به تبلیغات محصولات خود کنند را نیز بصورت دقیق و جدی در حوزه نظارتی پیگیری کرده و بدون کوچک‌ترین مماشاتی در کمیته فنی، پروانه متخلفان را معلق می‌کنیم.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، جنت همچنین خاطر نشان کرد: اسامی برخی از این شرکت‌ها به معاونت‌های غذا و دارو اعلام شده و از آنها خواسته‌ایم برخوردهای لازم و قانونی را در موردشان اعمال کنند.



   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha