یکشنبه ۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 20798

به لحاظ تخصصی ثابت شده است كه ورزش صبح زود متابولیسم بدن را تقویت می‌كند و با تولید انرژی اضافی یك روز پرثمرتر را برای شما فراهم می‌سازد.

سلامت نیوز: دلایل متعددی وجود دارد كه ثابت می‌كند باید صبح‌ها ورزش كنید و این كار را همچنان كه برخی از افراد ممكن است به ساعات پایانی عصر موكول كنند، دیر انجام ندهید.

به گزارش ایسنا، اگرچه ممكن است در روزهای نخست، ورزش صبحگاهی كار سختی به نظر برسد و احساس سنگینی و خستگی داشته باشید، اما بهترین زمان برای این كار صبح اول وقت است. اولین حسنی كه صبح زود دارد، این است كه مجبور نخواهید بود به خاطر كارهایی كه ممكن است پیش آید یا به دلیل مسولیت‌های خانوادگی آن را ترك كنید.

به گزارش روزنامه‌ اسكاتمن، به لحاظ تخصصی ثابت شده است كه ورزش صبح زود متابولیسم بدن را تقویت می‌كند و با تولید انرژی اضافی یك روز پرثمرتر را برای شما فراهم می‌سازد. برای این كه به خود انگیزه بیشتری برای ورزش كردن بدهید، نام آن را تغییر دهید و بگویید به بازی یا مسابقه می‌روید. مطمئن شوید كه تمرینات شما هر روز اندكی با روز قبل متفاوت است. اجازه ندهید كه تمرینات یكنواخت شما را كسل كند.

برنامه ورزشی خود را با بالا آمدن خورشید تضمین كنید، چون این كار اثر جسمی و روانی ورزش كردن را تكمیل می‌كند. در ازای هر جلسه انجام تمرینات برای خود پاداشی مثل یك فنجان قهوه، چای مورد علاقه در نظر بگیرید. به طور كلی هیچ انگیزه‌ای به اندازه جایزه كار ساز نیست.

یك انگیزه عالی برای رغبت به ورزش آماده كردن لباس‌ها و كفش‌های ورزشی از شب قبل است، چون وقتی همه چیز را آماده ببینید، ذهن برای انجام این كار ترغیب می‌شود و یك نكته بسیار مهم دیگر خواب مناسب است. سعی كنید حداقل هفت ساعت خواب خوب و عمیق داشته باشید، وقتی خوب استراحت كنید، انگیزه بیشتری برای ورزش كردن خواهید داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha