دكتر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشكی تهران به مناسبت ادغام واحدهای آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی ایران به دانشگاه علوم پزشكی تهران، پیامی خطاب به اساتید، دانشجویان و كاركنان دانشگاه ارسال كرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وب‌دا، متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم‌ا... الرحمن الرحیم، اساتید گرامی، دانشجویان عزیز و كاركنان محترم دانشگاه، اكنون كه در اجرای ابلاغیه معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و دستور اخیر وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی تهران پذیرای حضور جمع بزرگی از اساتید ارزشمند، دانشجویان عزیز و پرتلاش و كارمندان متعهد و دلسوز شده جا دارد فرصت را مغتنم شمرده و همه این خانواده بزرگ، تمام مساعی خود را جهت تحقق هدف مشترك توسعه علمی میهن اسلامی بكار برند. دنیای كنونی شاهد خیزش‌های سریع و بدیع در زیرساخت‌های علم، فناوری و نوآوری است. حركت‌هایی كه به مدد آنها باید تحولات مبنایی در آینده توسعه علمی و متعاقب آن تحقق جامعه دانش بنیان روی دهد. تحقق نقشه جامع علمی كشور و تعهد برای حركت به سوی آرمان‌ها در حوزه علم و نوآوری در چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 بدون شك همدلی، عزم و خرد جمعی، ممارست و انگیزش جهادی را در عرصه‌های دانشگاهی طلب می‌نماید.
امیدوارم تلاش و همدلی همه اساتید محترم، دانشجویان عزیز و كاركنان گرامی نقطه عطفی در حركت‌های علمی دانشگاه و منشاء خیر و بركت برای سلامت آحاد جامعه باشد. به هر ترتیب، فضای جدید به وجود آمده عرصه‌های نوینی را پیش روی دانشگاهیان قرار می‌دهد كه می‌توان در سایه آن پاسخگویی بهتر به نیازهای سلامت مردم و حضور موثرتر در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را شاهد بود.
اینجانب مقدم كلیه عزیزانی را كه در این راه خطیر فرصت همراهی آنها فراهم شده صمیمانه ارج نهاده وخدای بزرگ و لایزال را سپاسگزارم كه در این لحظات ارزشمند، فرصت تلاش مشترك برای تحقق اهداف متعالی توسعه كشور فراهم شده است.
اطمینان دارم اساتید بزرگوار و دانشجویان عزیزی كه از این پس اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی تهران محسوب می‌شوند، در كنار همكاران دیگر خود آینده‌ای درخشان در عرصه‌های آموزشی و پژوهشی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی را رقم خواهند زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha