چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

راننده پراید هاچ‌بک که دختران جوان را به‌عنوان مسافر سوار خودرویش می‌کرد از آنها خواستگاری می‌کرد تا نقشه شومی را که در سر داشت، عملی کند.

خواستگار قلابی دختران جوان را آزار می‌داد

سلامت نیوز: راننده پراید هاچ‌بک که دختران جوان را به‌عنوان مسافر سوار خودرویش می‌کرد از آنها خواستگاری می‌کرد تا نقشه شومی را که در سر داشت، عملی کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، او متهم است با این ترفند 6دختر جوان را بیهوش و اموال‌شان را سرقت كرده و 3نفر از آنها را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده است.
اسفند‌ماه سال گذشته زنی نزد مأموران پلیس آگاهی رفت و مدعی شد راننده پرایدی هاچ بك او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. او گفت: مدتی قبل در حوالی میدان امام حسین به‌عنوان مسافر سوار پرایدی هاچ بك شدم كه راننده‌اش پسری جوان بود.

او شروع به صحبت كرد و گفت طلافروش است. بعد هم مدعی شد كه از من خوشش آمده و شماره تلفنم را گرفت. چند روز بعد او تماس گرفت و گفت می‌خواهد من را به مادرش نشان دهد و با من در میدان صادقیه قرار گذاشت. او می‌گفت كه قصد ازدواج دارد و من كه حرف‌هایش را باور كرده بودم، سر قرار رفتم.

وقتی سوار خودرویش شدم گفت تشنه است و آبمیوه خرید اما وقتی من آبمیوه‌ام را نوشیدم سرم گیج رفت و بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم كنار خیابان بودم و فهمیدم اموالم سرقت و به من تجاوز شده است. علاوه بر این دختر، 5 دختر دیگر نیز با اظهاراتی مشابه از راننده پراید شكایت كردند. در این شرایط تحقیقات برای دستگیری وی آغاز شد تا اینكه با شناسایی خودروی متهم كارآگاهان به اطلاعاتی دست یافتند كه نشان می‌داد او به اتهام سرقت زندانی است.

به این ترتیب وی به پلیس آگاهی منتقل شد. بررسی‌ها نشان می‌داد وی 11مرتبه به اتهام سرقت، كلاهبرداری، آدم ربایی و... بازداشت شده است. او دیروز در شعبه هشتم دادگاه كیفری یك استان تهران به ریاست قاضی اصغرزاده محاكمه شد. در این جلسه 3نفر از شاكیان مدعی شدند كه به آنها تجاوز شده است و متهم از آنها فیلمبرداری كرده اما 3 شاكی دیگر گفتند فقط از آنها سرقت شده است.

یكی از شاكیان گفت متهم به من گفت طلافروش است و می‌خواهد به خواستگاری‌ام بیاید. او یك روز من را به مانتوفروشی برد تا برایم لباس بخرد اما زمانی كه در اتاق پرو بودم كیفم را دزدید و فرار كرد. شاكی دیگر گفت: وقتی سوار خودروی متهم بودم او گفت كه حالش بد است. روبه‌روی یك داروخانه توقف كرد و گفت برایش دارو بخرم اما همین كه پیاده شدم او با كیفم فرار كرد. 3شاكی دیگر نیز گفتند متهم آنها را بیهوش كرده و مورد آزار و اذیت قرار داده و از آنها فیلمبرداری هم كرده است. براساس این گزارش، تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha